Monday 14 May 2012

Wajah merah-merah gebu dengan set penyusuan 3M

Set penyusuan Shaklee memang hebat. Rata-rata pengguna memang berpuashati. Apa yang lebih menarik, ibu-ibu yang mengambil set penyusuan ini bukan sekadar merasakan perubahan pada produksi susu mereka malahan kecantikan pada kulit juga terserlah. Mengapa kulit jadi cantik? Apa kaitan dengan vitamin set penyusuan? Dalam set ini terdapat vitamin B dan vitamin C yang memang kita sedia maklum sangat bagus untuk kecantikan kulit.

Jika mengambil tambahan ESP, bertambah cantik la kulit tu sebab protein ESP membantu membaiki sel-sel yang telah rosak. Bila sel dah dibaiki maka,penyerapan vitamin adalah lebih baik.

Jom baca testimoni di bawah

Pengguna pertama:

Pengguna kedua:

Pengguna ini pula merasa amat terkejut dengan hasil susu nya setiap kali sesi pam dapat oz yang banyak. Sampai deep freezer pun x cukup nak simpan stok susu. Sangat teruja kan.. Apa yang penting jangan pernah kenal erti putus asa, nescaya Allah SWT beri rezeki yang lebih buat kita dan anak-anak.



Alfalfa sangat digalakkan diambil oleh ibu-ibu yang penghasilan susunya agak lambat, kerana Alfalfa bertindak sebagai milk-booster. Namun harus diingatkan, pengambilan Alfalfa yang berterusan haruslah disertakan dengan penyusuan yang kerap / sesi pam yang konsisten, kerana dikhuatiri ibu-ibu akan mengalami bengkak susu / duktus tersumbat. Namun begitu, jika ibu konsisten meyusukan bayi atau mengepam, hasil susu sangatlah lumayan. Selain itu, alfalfa juga bertindak melawaskan dengan cara lembut dan sekaligus mengatasi masalah sembelit dengan syarat perlu minum banyak air.
 
Berminat nak dapatkan set ini apa tunggu lagi. Semoga setiap titis susu yang mengalir dalam  tubuh anak kita akan menjadikan ia seorang anak yang soleh dan solehan.


SET MANA YANG SESUAI DENGAN ANDA? KLIK DISINI


Jangan malu jangan segan..sila hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / 017-6706342/ Add Fb Azimah SuĂșt. Anda layak dapat konsultasi percuma jika membeli dengan Mama Batrisyia.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...