Sunday 27 May 2012

Penyusuan berjaya,berat badan turun,sembelit dan keputihan tiada lagi

Jom baca testimoni  pasal set slimming Shaklee..

Testimoni ini datang nya dari Puan Norfatin... :)

Puan Norfatin  berjaya menurunkan berat badan selepas 3 bulan mengamalkan set slimming Shaklee iaitu ESP+Alfalfa+Lecithin. Set ini khas untuk ibu menyusu yang inginkan penurunan berat badan.Walaupun penurunan berat badan Pn Norfatin hanya sedikit sahaja untuk tempoh tersebut tetapi kepuasan yang di dapati daripada pengambilan vitamin ini amat memuaskan hati Puan Norfatin. Kenapa? Jom lihat testimoni...


Kesimpulannya sambil menyusu anak , boleh kuruskan badan. Terbukti dengan ESP perjalanan susu lebih lancar dan susu pekat , berat badan turun dengan Lecithin, ESP dan Alfalfa dimana ESP dan ALfalfa bukan sekadar "milk booster"tapi juga turunkan berat badan. Dengan Alfalfa masalah keputihan juga pulih, tiada lagi keputihan yang merimaskan dan tiada lagi panty liner. Masalah sembelit juga tiada dengan Lecithin dan Alfalfa. Hebat kan?

Tiga produk untuk banyak jenis pemasalahan :
  • Penyusuan badan
  • Berat badan
  • Keputihan
  • Sembelit
Diharap lepas nih Puan Norfatin lebih konsisten dengan pengambilan vitamin nih sbb Puan Nurfatin ada juga skip2 makan vitamin. Itu pun kesan nya sangat bagus walaupun skip2. Andaikan tak skip makan vitamin mesti kesan nya lagi SUPER DUPER hebat !!

Bagi yang berminat nak dapatkan set ini, boleh la hubungi mama Batrisyia di mamaBatrisyia82@gmail.com / Add FB Azimah Su'ut / 017-6706342. Harga tawaran istimewa buat semua yang mengunjungi mama Batrisyia.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...