Monday 21 May 2012

Katakan TIDAK pada masalah kulit

Dalam dunia terdapat bermacam jenis masalah kulit. Ada masalah kulit berjerawat, bersisik, bernanah,berminyak,berkedut, ton kulit tak sekata dan banyak lagi masalah kulit yang kronik. Namun begitu ada sesetengah masalah kulit masih boleh kita atasi dengan cara penjagaan kulit yang betul dan konsisten, pemakaian produk kulit yang betul-betul bersesuaian atau dengan pengambilan vitamin khas untuk penjagaan kulit.

Perlu di ingatkan kulit yang senstif sangat memerlukan kita berjaga-jaga dengan setiap produk kecantikan yang mengandungi bahan kimia yang mungkin tidak bersesuaian dengan kulit kita. Ada sesetengah kulit alah dengan wangian dan sebagainya.


Bagi kulit yang bermasalah seperti jerawat bernanah rawatan dalaman iaitu bagi memperbaiki bahagian dalaman dan sel kulit yang bermasalah.

Dalam entri set kecantikan kulit yang lepas iaitu Set D mengandungi vitamin seperti:
  1. Vitamin C
  2. Vitamin E
  3. Vitamin B complex
Tapi bagi kulit yang sangat bermasalah seperti jerawat mudah tumbuh dan bernanah tambahan vitamin ialah.
     4 . Alfalfa
     5. Mealshake atau ESP

Alfalfa dalam masalah kulit jerawat dan bernanah sebagai detoks dan supaya sistem badan berjalan dengan baik manakala mealshake untuk membaikpulih luka dan kesan parut di mana didalam mealshake terkandung B Complex serta zat besi yang berupaya memperbaiki tona kulit.

Di bawah adalah testimoni Aizat yang ada masalah kulit sebelum dan selepas.



(picture credit to Iffah)

Nak tahu tentang SET D sila -KLIK-

Bagi yang nak dapatkan set kecantikan / skin care  ini jangan malu dan segan hubungilah mamaBatrisyia82@gmail.com / 017-6706342/ Add FB Azimah SuĂșt.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...