Thursday 10 May 2012

Atasi Keputihan Sebelum Parah ~ Keselesaan Ketika Bersama ~

Keputihan sememangnya menganggu. Keputihan yang bnyk semestinya menyebabkan kita tak selesa, rimas, gatal-gatal dan kurang yakin pada diri ketika bersama suami. Kalau belum kahwin tapi keputihan byk, tentu hati risau.
Anda ada keputihan? Tapi tak tahu nak bezakan keputihan yang biasa dengan keputihan yang luar biasa.

Kerana masalah keputihan itu ada kaitan dengan anggota kemaluan wanita maka ia tidak dikendalikan dengan terbuka dan wanita terus mengalaminya dan menderita dalam senyap.

Keputihan luarbiasa yang dimaksudkan itu ialah cecair yang warnanya berbeza dengan lelehan semula jadi, seperti warna :

* kekuningan - akibat jangkitan kuman dari lubang najis

* kehijauan - akibat jangkitan kuman parasit trikomonas), atau

* keputihan - akibat jangkitan kulat kandida atau yis dan mengeluarkan bau kurang menyenangkan seperti bau bangkai ikan (disebabkan jangkitan kuman Bacillus dari lubang najis) atau bau bangkai tikus (kuman parasit trikomonas) atau bau asam (jangkitan kulat yis atau kandida)
Pengambilan supplemen untuk mengubati keputihan adalah berupa cara moden sebab ada sesetengah kita yang tak suka cara tradisional yang kadang-kadang merumitkan. Perlu kerajinan yang tinggi.

Supplemen Shaklee menawarkan Alfalfa Complex yang mempunyai banyak fungsi:

Alfalfa dan wanita tak dapat dipisahkan. Sebab alfalfa banyak bantu masalah kewanitaan dan . Lelaki pula ambil alfalfa sebab nak hilangkan bau badan dan bau kaki.
  • ·       membantu mengatasi masalah keputihan
  • ·       membantu hubungan intim suami isteri
  • ·       membantu menghilangkan bau badan
  • ·       detoks kotoran dari tubuh
  • ·       mengurangkan masalah sembelit
  • ·       membantu menguruskan badan
  • ·       membantu melancarkan penyusuan para ibu2.

Alfalfa sangat sesuai utk wanita yang mementingkan kecantikkan dalaman dan sangat sesuai utk wanita yg mengalami masalah keputihan yg teruk.
Bukan kah penting utk wanita kelihatan sentiasa awet muda dgn dalaman yg sihat?
Jangan muka cantik tapi bahagian intim berbau kurang enak.

Dalam hubungan seks Alfalfa juga bertindak membaikpulih kesihatan dalaman wanita, sebagai perapat, dan melancarkan haid.
Alfalfa terkenal di kalangan pengguna Shaklee sebagai "penggalak susu bdn" yang hebat bagi ibu-ibu yang menyusukan bayi. Saya sebagai pengamal Alfalfa mengakui sendiri Alfalfa bukan hanya sebagai "penggalak susu bdn" kerana saya sendiri mendapati keputihan yang saya hadapi tidak merimaskan dan menganggu aktiviti harian saya lagi.

Well, bila dah tahu anda menghadapi masalah keputihan yang teruk ni cepat-cepatlah bertindak sebelum masalah nie jadi bertambah teruk. Sekiranya perlu anda rujuk masalah anda kepada doktor bagi mendapatkan khidmat nasihat yang lebih. Perlu diingatkan keputihan tidak mengenal usia. Justeru itu anda sendiri perlu mengubahnya.


Anda boleh lihat testimoni di sini ye. KLIK

Sila jangan abaikan konsultasi yang betul dari pengedar yang betul.


Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota dan Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain), Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya. 

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


    






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...