Sunday 13 May 2012

Hubungkait Vitamin B dan C dalam dunia kecantikan

Entri yang lepas saya dah citer pasal Vitamin E, so kali nih nak citer plak pasal Vitamin B dan C dalam dunia kecantikan. Kenapa set kecantikan Shaklee ada Vitamin E,B dan C?
Walaupun set kecantikan ini tidak didatangkan dengan harum haruman namun kebaikan yang ditawarkan bagi wanita-wanita yang sangat mementingkan kecantikan adalah tidak boleh dipertikaikan lagi.

Jom baca apa yang bagus nya vitamin kecantikan Shaklee..


1.Vitamin C
          Vitamin C dalam dunia kecantikan membantu kulit kita cepat sembuh dengan cepat bila terluka. kadang-kadang bila saya masak terpercik jugak minyak panas. Lepas tu paham je la parut jadi hitam. No wonder  lah parut-parut kesan lecuran minyak panas cepat je baik bila saya makan vitamin C.

Korang mesti penah dengar kan suntikan Vitamin C. Yes..suntikan sebegini ramai artis-artis suke amik sebab konon nya lagi cepat effect dari makan-makan vitamin. Mungkin sebenarnya jugak dorang amik Botox kan sebab tu kadang tengok tegang semacam tapi katanya amik Vitamin C ja. Tapi saya nasihatkan tak perlu lah suntik-suntik nih..makan vitamin je dah ok. Muka takde la sakit-sakit kene cucuk. Biar slow n steady tapi hasilnya nampak keaslian.. bukan cantik palsu.

Vitamin C juga membantu menambahkan kolagen dalam kulit yang semakin berkurangan apabila kita meningkat usia. Sebab tu sekarang nih banyak sungguh produk kecantikan yang ada kandungan kolagen nih. Kolagen menjadikan kulit lebih anjal dan tak cepat kedut. Kulit kita pasti hilang anjalnya bila tiba waktu tapi proses kedutan boleh dilambatkan. Biar kita nampak muda dari usia, jangan tua sebelum usia. Betul tak?? Kulit jugak jadi cerah dan garis halus pada bawah mata sukar kelihatan.

Apa istimewa vitamin C Shaklee? Ia merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semulajadi di mana ia melepaskan vitamin C secara perlahan-lahan dalam masa 5 jam. Juga ada antioksidan yang sangat kuat, menyokong kesihatan jantung,imuniti sistem tubuh, kesihatan mata,otot, pembuluh darah serta gigi dan gusi. Nah.. lihatlah bukan hanya untuk kecantikan semata-mata bukan.

    2.   Vitamin B-Complex

B for beauty. Vitamin B sangatlah penting untuk pertumbuhan sel seluruh badan termasuk la sel kulit kita ni. Adalah sangat penting korang semua makan makanan yang kaya dengan vitamin B contohnya ayam dan telur. Kalau kurang vitamin B akan menyebabkan kekeringan dan kegatalan kulit. Kalau malas nak cari makanan yang ada vitamin B, sila la  makan vitamin. Senang citer.

Apa lagi istimewa nye vitamin B Complex Shaklee? Pernah tak korang semua kalau bangun tidur terasa liat nak bangun, pergi kerja mood tak best, rasa nak marah kalau silap sikit dan kurang bertenaga? Camne nak atasi masalah tu..adalah dengan Vitamin B. Vitamin ini mampu memberikan anda mood yang baik setiap hari serta berikan tenaga. Sebab tu saya sarankan makan vitamin B pada waktu pagi agar anda segar, ceria dan tak stress kerana permulaan hari yang baik adalah faktor segala aktiviti harian berjalan lancar.

Shaklee B-Complex mengandungi kesemua 8 jenis vitamin B yang diperlukan oleh tubuh badan anda bagi menggantikan nutrisi vitamin B yang hilang untuk membantu menguatkan jantung, paru-paru dan organ penting yang lain

Bagi anda yang sangat pentingkan kecantikan, tak perlu cucuk suntik muka just  makan VITAMINS kesan nya juga asli asalkan korang konsisten mengamalkan nya. Yang berminat bolehlah menghubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / 017-6706342 / Add Fb Azimah SuĂșt. Harga istimewa buat pelanggan mamaBatrisyia.

u/p: Produk bukan untuk tujuan merawat,menyembuhkan dan menganalisa penyakit.

Sila -Klik-  info Vitamin E




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...