Wednesday 16 May 2012

Bila anak enggan makan. Cubala Meal Shakes

Ada waktunya ibu bapa kehabisan idea memujuk anak-anak makan makanan yangberkhasiat. Anak-anak yang membesar memerlukan diet pemakanan yang yang sarat dengan gizi seimbang.Sekiranya sejak awal-awal lagi anak dah disogokkan dengan makanan ringan, tak mustahil mereka akan menolak mentah-mentah makan makanan berkhasiat.

Dalam umur 1-5 tahun, kanak-kanan biasa nya akan takut untuk mencuba makanan baru. Mereka jadi lebih memilih dan hanya makan makanan kegemaran mereka je.Sayur adalah makanan yang biasanya ditolak oleh kanak-kanak.


Jika kanak-kanak mengalami gejala seperti penurunan berat badan,muntah dan tercekik silalah bawa berjumpa doktor. Kemungkinan anak mengalami penyakit lain.

Di bawah nie ada beberapa testimoni pengguna yang dah cuba Meal Shakes. Iaitu makanan tambahan gabungan multivitamin,multimineral dan makanan segera yang rendah lemak dan rendah glisemik.

Jom baca kegembiraan ibu-ibu ini bila tabiat pemakanan anak mereka berubah dengan pengambilan Meal Shakes.





Meal Shakes nie rasa vanilla macam aiskrim sebab tu kanan-kanak suke. So, ibu-ibu di luar sana yang mana anak susah sangat nak makan boleh la cuba Meal Shakes ni.Kebaikan Meal Shakes nie banyak nanti saya akan bongkar lagi keistimewaan Meal Shakes.  Ubahlah  tabiat pemakanan anak-anak anda ke arah yang lebih baik.

Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
FB page: Mama Batrisyia e-Shoppe
Wechat ID: Azi_Batrisyia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...