Sunday 6 May 2012

Tubuh segar,wajah berseri semasa berpantang

Penantian untuk bergelar ibu dan bapa sudah berakhir. sudah pastinya mama n papa baru amat teruja untuk menatap wajah zuriat buat pertama kali. Tahniah!!!

Pada masa yang sama, mam n papa pasti rasa gementar memasuki dunia baru bersama bayi. segala-galanya terasa asing dan walaupun mama n papa dah tahu serba sedikit mengenai penjagaan bayi. Dalam tempoh ini juga, mama yang baru melahirkan akan melalui tempoh berpantang.

Persoalan nya bagaimana mama semua mempersiapkan diri dan menghadapi saat berpantang? Pengambilan makanan semasa berpantang adalah terhad disebabkan itulah mama semua perlukan supplemen untuk membaikpulih tubuh supaya kembali sihat. Sesetengah mama menghadapi depresi selepas bersalin atau mungkin meroyan. ooo..jangan sampai begitu ya.. kesian baby baru yang perlu penjagaan.



Di sini ada testimoni daripada pelanggan yang telah menggunakan set berpantang dari Shaklee. Jom baca untuk tahu pengalaman mereka.




Untuk pengetahuan ibu-ibu ini juga mengambil kalsium (Ostematrix) sebagai vitamin tambahan dimana kesan nya Ostematrix membantu melawaskan penghadaman, sebagai milk booster dan juga membantu memepercepatkan luka bersalin.


Bagi ibu-ibu yang melahirkan anak melalui kaedah pembedahan, set ini bisa membantu luka jahitan cepat sembuh dan kering. Ingin luka cepat sembuh..jom la cuba. Insyallah.

Bagaimana? Kita sedia maklum ketika hamil tubuh terpaksa bekerja 2 kali ganda dari biasa untuk diri sendiri dan juga kandungan dalam rahim. Sewaktu melahirkan banyak juga tenaga diperlukan bagi menjalani proses melahirkan yang tentunya menuntut kekuatan 'luar biasa'.

Untuk dapatkan set berpantang ini bolehlah menghubungi mamaBatrisyia@gmail.com/ 017-6706342/ Add Fb Azimah SuĂșt. Anda layak untuk dapat harga istimewa dan konsultasi PERCUMA ya.

Apakah yang terkandung dalam set ini? Sila -KLIK-

Entri akan datang saya akan update mengenai:
  • Gila meroyan
  • Gangguan mental selepas bersalin.
Check it out!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...