Saturday 5 May 2012

Set Kesuburan Lelaki ~Peluang Tingkatkan Tenaga & Kualiti Ketika Bersama~

Nak tingkatkan tahap seksualiti dan kesuburan lelaki ada beberapa suplemen dari Shaklee yang boleh membantu.  Bukan hanya pihak isteri sahaja ya yang perlu berusaha, di pihak lelaki pun perlu berusaha juga. Baru lah adil, rumah tangga pun bahagia. Seringkali masalah ketidaksuburan dikaitkan dengan wanita, begitulah ego seorang lelaki lumrahnya tak nak buat pemeriksaan doktor. 


Fungsi suplemen dalam set kesuburan lelaki : 

Vitamin E
Sejenis antioksidan kuat yang boleh larut dalam lemak di mana ia menyokong kesihatan jantung,otak dan prostat di samping meningkatkan fungsi paru-paru,kolon dan keimunan
400IU vitamin E dari sumber semulajadi dan 10mcg selenium sebagai pelengkap bagi menyempurnakan aktiviti vitamin E.
Vitamin E mampu meningkatkan kualiti sperma lelaki serta meningkatkan jumlah produksi sperma. Sumber makanan lain yang ada vitamin E ialah bayam, kekacang,brokoli dll.

Selenium membantu mengelakkan fungsi organ reproduksi lelaki dari terganggu dan menjadikan kualiti sperma lebih berkualiti dan sihat.
Selenium juga bertindak mencegah kerosakan kromosom.
Suami juga lebih bertenaga, mudah teransang dan mempunyai ereksi lebih lama serta orgasma yang berkualiti. Bagi wanita meningkatkan daya seksual.

Zinc
Lelaki yang kekurangan zinc akan mengalami kekurangan jumlah sperma, kemampuan pergerakan sperma jadi menurun, dan rendahnya kadar hormone testosterone.
Dengan pengambilan zinc peningkatan jumlah sperma dan pergerakan sperma akan bertambah lancar dan tangkas. 

CoqHealth
Meningkatkan tenaga, bilangan sperma serta pergerakan sperma. Berita baik ia juga mengurangkan peratusan sperma abnormal.
Coq bukan sekadar untuk kesuburan, malah lebih dari itu. Ia juga untuk jantung yang sihat.


Kajian juga telah menunjukkan Vitamin C juga mampu meningkatkan kesuburan si lelaki.

Vitamin C
Mengelakkan masalah sel sperma bergumpal yang menghalang sel sperma dari sampai ke ovum seterusnya tidak dapat disenyawakan.
Vitamin C Shaklee adalah jenis 'sustained release' dimana ia dilepaskan secara perlahan-lahan dan tahan lama dalam tubuh.
Vitamin C juga menjaga kualiti sperma.
Jika si lelaki seorang perokok tegar, adalah lebih baik mengamalkan vitamin c ni sebab asap rokok yang disedut masuk dalam sistem pernafasan meningkatkan peratusan sperma rosak dan abnormal.

Pengambilan supplemen adalah salah satu cara dan usaha disamping mengambil pemakanan yang kaya dengan vitamin seperti dinyatakan di atas. Bagi sebahagian orang, usaha untuk mendapatkan keturunan memang tidaklah mudah. Suplemen juga membantu meningkatkan aliran darah ke organ seksual lelaki sekaligus memberi peluang lebih cerah untuk si isteri hamil. 



Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota dan Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain), Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya. 

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...