Monday 14 May 2012

Penyusuan berjaya, masalah lain pun pulih... sukenyerr..

Jom kite baca pula testimoni dari pengguna yang memilih menggunakan set penyusuan. Beliau baru menggunakan produk Shaklee 2 bulan tapi hasilnya produksi susu beliau bertambah oz. Apa yang mengembirakan beliau juga ada masalah keputihan tetapi dalam masa 2minggu sahaja masalah itu pulih kerana dalam set penyusuan ada Alfalfa yang membantu mengatasi masalah keputihan.

Jom baca testimoni ini...




 Testimoni yang nie pulak datangnya dari saya sendiri.. Saya pun nak share jugak. Saya telah mengambil set penyusuan 3M. Gabungan set B + oste + ESP... kalau dulu saya just ambil Set B + ESP tetapi sebab baby Iman dah makin membesar, makin kuat menyusu saya ambil set 3M pulak. Lagipun stok susu kena ditingkatkan...Yes..lihat lah hasil nya dapat 15oz sekali pumping. Susu lebih pekat dan berkrim, baby pun cepat kenyang dan tak kerap bangun menyusu.



Lain kali saya upload gambar lain la pulak ye.. asyik gambar ni je.. hihi.

Berminat -KLIK-

Bagi yang berminat nak mencuba set penyusuan ini..jangan malu jangan segan bolehlah menghubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / 017-6706342/ Add Fb Azimah SuĂșt.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...