Saturday 5 May 2012

Set kesuburan wanita

Bagi para wanita yang ingin meningkatkan tahap kesuburan saya menawarkan beberapa supplemen dari Shaklee yang bisa membantu anda meningkatkan kesuburan. Walau bagaimana pun perlulah di ingatkan bahawa ini adalah hanya salah satu cara untuk membantu anda berusaha. Selebihnya berserah kepada yang maha Esa kerna hanya Dia yang memakbulkan impian anda. Kalau tak berusaha manakan dapat hasil nya kan.
Set kesuburan bagi wanita

GLA - Gamma Linolenic Acid
  • Merupakan sejenis asid lemak Omega 6. Fungsi nya berupaya menstabilkan hormon wanita,mengawalatur kitran haid yang tidak menentukan. Kitaran haid yang teratur membolehkan wanita mengenalpasti waktu subur seterusnya merancang proses kehamilan. Pada ketika waktu subur peratusan persenyawaan meningkat.
  • GLA juga berperanan memastikan kandungan cecair mukus di dalam serviks adalah stabil dan sentiasa mencukupi bagi memudahkan pergerakan sperma ke uterus terus ke tiub falopio di mana telah sedia ada ovum menanti untuk di senyawakan. Sperma boleh hidup lama  sehingga 5hari dalam tiub fallopio sekiranya cecair mukus adalah subur.Walaupun suami isteri tidak bersama dalam jangka waktu tersebut, kadar persenyawaan ketika ovulusi boleh juga berlaku. Peluang adalah cerah

ESP - Energizing Soy Protein
  • Membentuk sel sel ovum yang sempurna dan sihat dan membentu tisu rahim yang baik dan sihat.
  • ESP membekalkan sumber protein biologi yang sangat baik dan lengkap di mana ia mengandungi 9   asid amino yang sangat tinggi nilainya. Ia juga berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya denganasid amino.
  • Tenaga juga dapat dikekalkan dalam tempoh yang lama. Sangat bagus ketika ingin bersama pasangan.

Insyallah ini adalah salah satu usaha yang boleh dilakukan. Kita hanya merancang selebihnya ditentukan oleh Allah swt. Berdoalah dan berusaha sesungguhnya Allah swt suka orang yang berusaha dan meminta kepada-NYA. Insyallah Allah swt memakbulkan impian dan harapan kita.
Untuk dapatkan set ini anda boleh hubungi saya. Konsultasi percuma akan diberikan Boleh hubungi saya melalui mamaBatrisyia82@gmail.com /0176706342 / Add Fb Azimah Su'ut.

Penyelesaian tahap kesuburan bagi  lelaki. Sila klik -SINI-






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...