Saturday 26 May 2012

Resdung penyebab jerawat

Adakah anda orang nya yang sedang mencari topik ini:

1. Resdung
2. Rawatan resdung
3. Jerawat resdung

dan lain-lain yang berhubung kait dengan resdung..
Resdung adalah satu alahan atau penyakit yang mengakibatkan masalah pada kulit wajah. Ia boleh menyebabkan jerawat. Jerawat disebabkan resdung adalah jerawat hasil dari kuman resdung yang makanya jerawat ini dikategorikan JERAWAT DEGIL.

Hari ini saya bukan nak ceritakan bagaimana jerawat resdung terjadi tetapi  lebih ingin nak berkongsi dengan semua bagaimana nak atasi masalah ini? Bukan saya tak tahu apa itu resdung tapi nak cepat-cepat post entry sebab ada kerja lain nak buat.Caranya ialah dengan cara mengebom sarang kuman resdung dengan cara mengambil vitamin.

Di luar sana banyak produk resdung di pasaran. Persoalan nya adakah ada yang memberi sinar harapan pada anda wahai pesakit resdung dan jerawat degil? Suka saya berkongsi di sini walaupun anda ada produk yang hebat yang dah berada di tangan anda, tetapi sekiranya anda tiada teknik dan cara penggunaan yang betul, semua itu hanyalah sia-sia. Hasilnya anda juga kecewa.

Saya ambil satu contoh yang dekat dengan resdung... resdung muka yakni yang menyebabkan jerawat di muka. Jerawat yang timbul bukan saja merimaskan bukan. Perlu anda tahu sekiranya resdung muka dah lama bertapak di muka anda, sudah semestinya jerawat ini dah mempunyai asas tapak yang kukuh di bawah lapisan kulit.

Bagaimana mengenali resdung muka? Ia nya adalah satu benda putih yang berbau busuk di bawah lapisan kulit muka. Kalau anda picit keluar putih-putih itulah kuman resdung yang menyerang muka anda. Adakah anda rasa geli? Itulah hakikatnya..

Vitamin apa yang boleh membantu masalah resdung ini. Tunggu entry akan datang ye saya update..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...