Saturday 29 December 2012

Set B, Set Bajet Namun Tetap Hebat

Terasa hari ini semangat seakan berkobar-kobar nak update blog.  Semangat tahun baru agak nya ni. Saya pasti ramai ibu-ibu yang rajin membaca blog saya dah tahu ada 4 jenis set penyusuan bukan? Dan set paling boom dan paling mendapat sambutan  ialah set 3M,diikuti dengan Set E dan  Eu Four Set.

Kesemua set ini bergantung kepada keadaan penyusuan ibu serta bajet ibu itu sendiri. Ada yang bajet rendah, ada yang bajet tinggi, ada yang susu memang meriah tapi nak lagi meriah, ada yang susu biasa-biasa aje, ada yang susu merudum masa period saja dan ada yang susu di tahap semakin merudum dari hari ke hari.

Mama Batrisyia
SET PENYUSUAN B
Namun jangan sesekali pandang rendah pada Set B. Set B ialah set bajet yang mampu dimiliki oleh semua ibu-ibu walaupun set B cuma mengandungi  satu milk booster iaitu Alfalfa berserta 3 vitamin lain. Kesannya juga SUPER DUPER hebat tidak hanya pada penyusuan, tetapi juga pada tubuh badan. Pengalaman saya, saya juga bermula dengan SET B.
Tak percaya dan masih ragu-ragu? Jom lihat testimoni ni.

Mama Batrisyia
Untuk dapatkan kesan yang lagi hebat, ESP protein boleh ditambah dalam set ini. ESP protein juga membantu sebagai milk booster jika anda perlukan lebih milk booster.
Bonus buat ibu-ibu semua, walaupun ibu fokus pada penyusuan, namun hasil dari testimoni para pelanggan ramai yang sangat teruja dan berpuas hati dengan set-set penyusuan ini. Mengapa?
  • Dapat turunkan berat badan, dapat kembali kepada berat badan asal
  • Kulit cantik, gebu, cerah dan lembut
  • Masalah sembelit  dapat diatasi.
  • Penghidap resdung , dapat kurangkan masalah resdung
  • Badan sentiasa bertenaga.
  • Payudara anjal dan mantap
  • Masalah keputihan tiada, hubungan suami isteri tak terjejas
  • Bahagian intim “grip” kerana Alfalfa seperti kacip fatimah tau. Suami pasti bertambah sayang
Sebenarnya banyak lagi kelebihan yang jika ditulis kat sini memang banyak sangat. Memandangkan entri ini lebih fokus pada penyusuan dan masalah-masalah kewanitaan, makanya saya senaraikan lebih kepada kewanitaan la ye.

Ingin dapatkan set penyusuan yang hebat ini, sila dapatkan konsultasi dengan saya set yang mana sesuai buat ibu-ibu semua. Harga boleh dirunding ye, jangan takut bertanya ye.
Pengalaman penyusuan yang sangat super hebat!! Sila KLIK.
Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...