Wednesday 21 November 2012

Permulaan Yang Mengujakan, 10oz Dengan SET B

Setiap hari saya pasti akan terima soalan dari ibu menyusu yang menghadapi masalah susu merudum.
Tolong… saya hadapi masalah yang sangat membingungkan di mana penghasilan susu badan saya tak maintain. Sekejap ok, sekejap tak ok. Bila tak ok tu pam pun dapat 2-3oz je. Kadangkala milk supply sangat ok. Rasa sangat tertekan dengan situasi turun
naik ni macam pasaran saham lak. Bayi tiada masalah. Berat badan bertambah setiap bulan. Saya berharap sangat situasi ni kembali normal seperti  dulu susu memancut-mancut.

Mommy… it sounds like you have a lot on your plate!  Sesungguhnya penyusuan memang situasi yang memerlukan masa . Keadaan akan bertambah sukar bila ada anak yang ramai. Apabila korang mulai skip penyusuan, semestinya milk supply akan mulai  drop off. Sebab itu penyusuan ni sangat perlukan kesabaran.


Mama Batrisyia
TESTIMONI MAMA BATRISYIA SENDIRI. 10OZ SET B (ALFALFA)
Jika boleh mintalah pertolongan dari kaum keluarga untuk mengendalikan anak-anak yang sudah besar supaya korang boleh fokus lebih pada bayi. Mintalah kaum keluarga bantu hiburkan anak-anak sementara beri korang di beri ruang untuk menyusukan bayi sekerap yang boleh. Untuk hasil yang terbaik, korang perlu luangkan masa pam atau menyusukan bayi setiap 2-3jam. Bila dah biasa dengan aktiviti penyusuan dan situasi yang kadang kala menekan jiwa raga, segalanya akan berjalan lancar, susu pun super meriah. Elakkan rasa stress yang sememangnya akan membuatkan situasi penyusuan makin bertambah rumit. Tipulah kalau saya sendiri tak pernah stress kan.. tapi nak dapatkan semula mood yang baik ambillah Vitamin B dan renung gambar anak masa tengah pam susu tu. Insyallah susu mencurah-curah. Makan vitamin B awal pagi, Insyallah sepanjang hari mood senyum sampai telinga.  
Sekiranya susu merudum merupakan satu masalah yang serius, pengambilan vitamin atau herba sangat membantu. Bukanlah nak promote produk tapi nak bantu korang, ini perkara benar yang memang saya dan ramai Ibu di luar sana (yang dah cuba) sendiri dah rasai. Sekurangnya-kurang korang boleh ambil Alfalfa untuk bantu penyusuan.

Mengapa Alfalfa? Merupakan raja segala tumbuhan. Membantu meningkatkan sistem imunisasi dan membuatkan sistem badan berjalan lancar. Membantu bertindak sebagai MILK BOOSTER  dan membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU. Juga membantu menyelesaikan masalah wanita, termasuklah masalah keputihan.

Lihat gambar testimoni di atas, itu testimoni saya sendiri. Gambar tu saya ambil masa saya hanya amalkan set vitamin penyusuan B sahaja yang mengandungi vitamin B, C, Vitalea dan Alfalfa. Tapi hasilnya meletop juga. 10oz satu sesi perahan jam 10pagi. Bayangkan perasaan saya? Sangat gembira. Tapi kini seiring demand yang kian meningkat, saya tambah ESP dan Kalsium dalam penyusuan saya.

Bagi yang tiada masalah penyusuan tapi ingin menambah apa yang kurang boleh ambil set ini. Pasti susu bertambah BEST. Set ini ialah set yang paling ekonomi untuk dimiliki oleh semua Ibu menyusu jika korang ada bajet yang rendah tapi ingin sangat dapatkan bantuan vitamin penyusuan. Janganlah disebabkan sayangkan duit korang biarkan susu mengering. Sebab kesannya akan dirasai dengan pembelian susu formula yang mahal saban minggu. Sekurangnya dengan susu badan dapatlah jimat kos selama lebih kurang 2 tahun. Ini adalah salah satu dari penjimatan berganda. Berbincang dengan saya untuk dapatkan set vitamin mengikut bajet Ibu. Insyallah saya akan bantu.
Pastikan korang konsisten dalam setiap perkara sama ada ambil vitamin perlulah makan dengan konsisten dan teratur. Begitu juga dengan jadual pam. Perlu ingat juga minum air lebih ye. Setiap kita ni punya reaksi yang berbeza. Ada yang cepat dan ada yang lambat menunjukkan peningkatan dalam hasil susu. Maklumlah setiap dari kita ni punya body chemistry yang berbeza kan.

Ingin tahu apa itu yang mana Set Vitamin Penyusuan B? Sila KLIK.

Ingin dapatkan produk ini ?
Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
FB page: Mama Batrisyia e-Shoppe
Wechat ID: Azi_Batrisyia

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...