Tuesday 11 December 2012

Set Kesuburan Shaklee ~ Untuk Suami Isteri Yang Ingin Zuriat ~

Ramai wanita percaya nasib memainkan peranan dalam soal kesuburan. Saya ada terbaca satu artikel dalam surat khabar minggu lepas, 71% wanita percaya kesuburan  adalah ketentuan takdir dan 42% pula menyifatkan ketiadaan zuriat sebagai nasib tidak baik. Anda setuju kah?



Orang tidak bertanya berapa aset yang kita ada, kejayaan yang kita kecapi mahupun gelaran atau anugerah yang kita terima, tetapi lebih senang bertanya soalan yang menjurus kepada pertambahan bilangan ahli keluarga.
Tidak salah jika soalan itu ditanya  bagi mengetahui perkembangan terbaru. Namun jika soalan lebih mendalam ditanya, misalnya sebab mengapa tiada anak dan sudah berapa lama berkahwin atau tidak pergi berubat ke mungkin pertemuan yang diharapkan meninggalkan memori manis mejadi sedikit kelat dek kata-kata yang kurang memikirkan perasaan atau sensitiviti orang lain.

Saya akur memang lumrah soalan berapa jumlah anak paling lazim dikemukakan oleh individu yang sudah lama terputus hubungan atau baru berkenalan. Harus diingat, jika kita mengetahui keadaan seseorang, usah ditanya berulang kali kerana ia boleh meninggalkan perasaan pahit bak hempedu dalam jiwa seseorang.
Masalah paling besar di Malaysia yang mengekang wanita dinegara ini mendapatkan bantuan ialah kos tinggi yang dikaitkan dengan rawatan kesuburan. Bagi yang berkemampuan, banyak wang mungkin tiada masalah, berubat di luar negara pun pasti tiada masalah. Tetapi bagi yang ada masalah kewangan, menunggu lama untuk punya zuriat bukan kah ini amat menyedihkan.

Tidak ramai yang tahu, kadang-kadang hanya mengamalkan suplemen tertentu masalah kesuburan boleh diatasi. Walaupun ia tidak menjanjikan anda boleh hamil tetapi tidak kurang juga yang berjaya hamil kerana mengamalkan suplemen sahaja. Daripada hanya menunggu bulan jatuh ke riba, ambillah suplemen. Usaha dan doa harus dipraktikkan juga.

Testimoni:
Alhamdulillah, saya sangat bersyukur pelanggan nie berjaya hamil dalam masa 2 bulan mengamalkan vitamin Shaklee ni Masalah keputihan serta haid yang tidak teratur berjaya diatasi. Anugerah terbesar dari Allah swt ialah zuriat. Berkat doa beliau di makbulkan Allah swt.

Mama Batrisyia
TESTIMONI SUPLEMEN KESUBURAN SHAKLEE

Jom kita lihat testimoni ni.
 Apa yang diamalkan si isteri?
GLA  Complex - Menstabilkan hormon. Mengatur period agar teratur.
Alfalfa - Mengatasi masalah keputihan dan jangkitan kulat (boleh menjejaskan hubungan suami isteri)
Energizing Soy Protein (ESP protein) – Mengandungi  isoflavone, sangat penting untuk hormone wanita iaitu estrogen, menstabilkan hormon juga tingkatkan tenaga sewaktu bersama.
Vitamin B – Ia mengandungi folik acid. Bagus untuk pembentukan janin juga sistem reproduktif yang sihat. Kebiasaan bagi pasangan yang sedang mencuba untuk hamil, jika buat pemeriksaan , doktor akan beri folic acid.

Apa yang diamalkan si suami?
Zinc complex – Meningkatkan nafsu seks,  Meningkatkan hormon testosterone dan meningkatkan kiraan sperma. Sangat penting dalam kelanjar prostat.
Vitamin E – Melindungi juga menghasilkan sperma yang sihat dan aktif.

Justeru itu setelah berusaha, selebihnya kita bertawakal dan berserah pada Allah swt. Saya nasihatkan pada mana-mana pasangan yang sangat teringin menimang cahaya mata, buatlah pemeriksaan doktor. Pergilah bersama-sama pasangan, jangan pergi seorang saje tau.

Jom lihat SET KESUBURAN dan TESTIMONI lain. Sila KLIK.


Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe
Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota dan Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain), Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya. 

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...