Saturday 15 December 2012

Kulit Berseri Dan Muda Dengan ESP Protein

1/10 daripada protein di dalam badan  kita terdapat pada kulit. Ini merupakan salah satu sebab mengapa protein amat penting untuk kesihatan yang optimum. Satu lagi sebab yang lain protein merupakan sumber yang kaya dengan bahan pemulih kulit yang diperlukan seperti kolagen, agen pemutihan, pelembap semulajadi dan asid amino.

Sekarang bolehkan anda lihat mengapa protein dianggap pelengkap yang berkuasa kepada mana-mana penjagaan kulit?  Protein membantu menganjalkan kulit  yang kendur, melicinkan garis-garis kedutan, menghasilkan kulit yang lebih cerah dan jernih, melembapkan kulit, meyembuhkan luka serta mencegah parut dengan lebih berkesan.

Lihat sahaja testimoni ni..


Mama Batrisyia
Testimoni ESP Protein - Tanpa Perlu Pakai Foundation Untuk Nampak Kulit Muka Licin, Pakai Bedak Biasa Je Dah Cukup. Amalkan Semasa Hamil Selama 9 Bulan


Kulit yang lebih anjal dan halus?

Kulit lebih anjal dan halus bergantung pada kualiti soya diambil. Protein berupaya menghaluskan dan menganjalkan kulit kerana ia mengandungi fiber yang elastik yang membantu menjadikan kulit kita lebih anjal.

Jika anda sedang berdiet dan kehilangan sejumlah berat badan, kadang kala terdapat bahagian kulit yang kendur  dan mengeleber. Jadi nak elak kulit mengeleber, perlunya protein dalam pemakanan harian untuk elakkan kulit mengeleber terutamanya di bahagian perut dan lengan.

Saya sangat menyarankan anda mengambil protein yang benar-benar berkualiti iaitu protein soya Non-GMO. Pilihan saya sudah tentu ESP protein Shaklee. 

Kenapa ESP SELAMAT DIAMBIL?

Sebab ESP kacang soyanya NON-GMO.

Soya di pasaran kebanyakkannya GMO. GMO bermaksud, soya ini dipanaskan pada suhu yang tinggi dan molekulnya telah berubah. Dan kebanyakkan soya di pasaran dicuci dengan alkohol kerana alkohol murah menyebabkan isoflavin yang bermanfaat hilang, sekaligus menyebabkan pencemaran berlaku akibat bahan kimia yang digunakan semasa pemprosesan. Di sinilah punca bahaya soya yg dikatakan di atas.

Berbeza denga ESP, ESP merupakan NON-GMO, di mana ia dicuci dengan air untuk membekalkan isoflavin dalam soya tersebut, dan ia diproses pada suhu yang rendah, tanpa memusnahkan isoflavin dan tiada pencemaran berlaku. Selamat diambil pada sukatan yang diberikan iaitu 3 sudu besar sehari.


Alhamdulillah, ESP protein Shaklee memang telah mendapat tempat dihati ramai wanita terutamanya ibu-ibu hamil dan menyusukan bayi. Ibu-ibu hamil kebanyakan ambil ESP untuk bayi dalam rahim juga elakkan selulit atau “stretch mark” yang lazimnya berlaku di bahagian perut yang menegang seiring membesarnya bayi. Ibu-ibu menyusu pula sudah tentu sebagai “Milk Booster” dalam masa yang sama cantikkan kulit.


Jadi tak rugi dapatkan ESP protein ni kalau ia mengandungi banyak kebaikan dalam satu  produk. Tak cuba manakan tahu bukan? Cuba dulu baru tahu.

Best sangat ke ESP Protein ni? Sila KLIK.


Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota dan Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain), Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya. 

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...