Saturday 8 December 2012

Tiada “selera” dan "dingin" (18sx)

Menyerikan kebahagiaan rumah tangga adalah satu cabaran yang amat besar, lebih-lebih lagi jika pasangan suami isteri itu sudah berkahwin agak lama.Dalam keadaan ini, bukan sesuatu yang mengejutkan sekiranya pasangan terbabit sudah hilang rangsangan mengadakan hubungan kelamin, dalam bahasa mudahnya, hubungan mereka sudah mulai dingin.




Boleh saja berlaku, sama ada si suami hilang ‘selera’ atau si isteri dalam keadaan sebaliknya. Apa yang penting, bagi menangani masalah ini salah seorang dari pasangan terbabit perlu mengambil inisiatif untuk memulihkan hubungan mereka.
Tidak dinafikan, menghangatkan keadaan untuk berintiman dengan pasangan bukanlah semudah yang disangka. Anda perlu pastikan, adakah pasangan anda kurang sihat? Ataupun dia letih atau tekanan?

Jika wanita itu stress, dia tidak dapat beri tumpuan kepada hubungan intim dan dia akan layani suaminya setakat memberi kepuasan kepada suami dan bukan untuk dirinya.
Sama juga jika dia mengalami masalah kesihatan kronik seperti tekanan darah tinggi, diabetes, masalah kolesterol tinggi, penyakit koronari dan ubat tekanan darah tinggi dan pelbagai lagi, semua itu boleh mengganggu fungsi syahwatnya dan mengganggu pencapaian klimaks untuknya.
Bayangkan lelaki yang mengalami masalah kesihatan itu, dia juga akan gagal untuk mencapai ereksi yang mencukupi untuk persetubuhan, wanita juga boleh mengalami masalah yang sama, tapi kegagalan untuk menghayati rangsangan atau lewat untuk mencapai rangsangan dan gagal untuk klimaks.

Jika dia didapati mengalami kekurangan hormon syahwat DHEA atau Testosterone, dia boleh mengamalkan suplemen yang dapat menambahkan penghasilan hormon tersebut.

Supplemen apa yang boleh bantu masalah dingin seks?

Vitamin E buat lelaki, manakala Vitamin E dan Alfalfa buat wanita.

1.Vitamin E

Buat suami
  • Orgasma yang kerap dan lebih semangat
  • Lebih mudah terangsang
  • Libido yang lebih kuat
  • Ereksi yang lebih lama
  • Lebih  tenaga seksual
  • Antioksidan yang kuat membersihkan radikal bebas yang merosakkan sel dan melindungi sperma
Buat isteri
  • Lebih rasa bertenaga / tidak mudah letih
  • Mengelakkan kekeringan dan sakit ketika bersama.
  • Mudah terangsang
  • Libido lebih kuat
  • Menstabilkan hormone seks / kewanitaan, terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormone prolaktin (iaitu hormon  menyusu) yang tinggi.

2. Alfalfa
  • Menangani masalah keputihan / jangkitan kulat akibat keputihan. (boleh mengganggu hubungan kelamin)
  • Sebagai perapat , punya fungsi seperti kacip Fatimah kerana Alfalfa adalah herba sama sperti kacip fatimah. Kuasa "grip".
  • Membantu mengurangkan masalah “kering ketika bersama”
  • Berdasarkan pada pengguna Alfalfa bantu menganjalkan, membesarkan payudara.
Jom baca testimoni dari pelanggan vitamin Shaklee ni.  Nama dan muka pengguna ni saya terpaksalah rahsiakan ye.

Alhamdulillah, suplemen ini telah membantu beberapa orang customer saya dalam mengatasi masalah hubungan suami isteri. Kebanyakan customer wanita saya sangat berpuas hati sementelah sebelum ini mereka hadapi masalah kering ketika bersama , keputihan juga suami cepat mengalah.
Untuk makluman kedua-dua produk ini memang selamat di ambil oleh suami dan isteri malahan selamat diambil oleh wanita yang menyusukan bayi. Namun wanita hamil tak boleh ye. Takut menjejaskan kandungan pula nanti.

SET VITAMIN KESUBURAN LELAKI dan WANITA. Sila KLIK.

========================================================
Sila jangan abaikan konsultasi yang betul dari pengedar yang betul.

Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota dan Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain), Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya. 


Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...