Saturday 22 December 2012

Hebatnya Kombinasi Milk Booster ESP+Alfalfa Terbaik!!

Jam telah menunjukkan pukul 2 pagi, Alhamdulillah minum ESP sebelum tidur tadi, bila bangun mudah dan  tak mengantuk. Buka lappy jap sebab nak update blog buat pembaca setia dan pelanggan tercinta Mama Batrisyia. Al maklumlah ada anak kecil ni siang payah nak buat kerja, so malam lah masa sesuai lepas baby tidur baru boleh buat kerja.


Mama Batrisyia
Malam ni ingin saya update tentang Milk Booster  iaitu  ESP protein dan Alfalfa. Saya pasti bagi yang dah baca dan singkap-singkap entri dalam blog ni pasti dah tahu ada 4 jenis set penyusuan. Bagi yang baru di sini , habiskan dulu baca entri ni, seterusnya boleh klik  SET PENYUSUAN.

Pastinya ada antara ibu-ibu yang tidak gemar makan vitamin banyak-banyak, tetapi ingin agar susu badan tetap meriah. Kombinasi ESP dan Alfalfa memang terbukti hebat juga. Walau bagaimana pun semestinya jika ambil set penyusuan ia merangkumi banyak perkara, kesihatan, tenaga, berat badan, rambut gugur, kecantikan dan banyak lagi la. Namun, tidak bermakna, jika tak ambil set, tidak boleh beli ye. Semestinya boleh.  Bagi ibu yang ingin Milk Booster sahaja, kombinasi ESP dan Alfalfa lah jawapannya.

Mari lihat testimoni customer dulu ye.

Mama BAtrisyia
Testimoni 1: Sedang Mandi Pun Susu Boleh Keluar 
Testimoni 2: 10oz Dalam Masa 10minit

Mengapa ESP dan Alfalfa?

ESP  Bantu sebagai milk booster.  Bayi juga perlukan protein yang banyak untuk tumbesaran yang berkekalan dan sempurna. Sumber protein terbaik iaitu Non GMO Soy di dalam diet penyusuan ibu amat penting untuk pengeluaran susu.

Alfalfa – Milk booster. Mengandungi banyak nutrien penting dan pelbagai. Ada Vitamin K, A, B1, B6, C, E, kalsium, zink dan zat besi di mana ia sangat penting untuk tumbesaran dan perkembangan yang sihat. Telah terbukti digunakan secara tradisional  untuk meningkatkan pengeluaran susu ibu.

Alhamdulillah memang dah terbukti ESP dan Alfalfa sangat membantu penyusuan ibu-ibu. Alangkah bahagianya menjadi seorang ibu apatah lagi boleh menyusui sendiri bayi yang dilahirkan. Secara lahiriahnya setiap ibu mampu menyusukan sendiri anaknya. Jadi janganlah berkira sangat untuk dapatkan sesuatu yang terbaik buat bayi Ibu ye.
Jika anda berminat nak dapatkan SET PENYUSUAN  hebat ini sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / Tel:017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!


Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...