Thursday 20 December 2012

Ermm. Nampak Macam Tak Hamil, Tapi Sebenarnya Hamil!!



Sesungguhnya proses hamil selama 9 bulan sememangnya amat mengujakan dan suatu pengalaman baru buat ibu baru. Bagi yang bukan pertama kali hamil, pengalaman yang lalu mungkin mengajar ibu lebih bersedia. Pada ketika ini perubahan hormon akan berlaku dan mempengaruhi fizikal, emosi dan mental seorang wanita hamil itu.

Perubahan hormon dalam badan ini akan menjadikan bentuk fizikal seorang wanita itu berubah. Ada yang berat badan nya naik mendadak, muka naik jerawat, morning sickness yang teruk, payudara membesar dan gatal-gatal, berpeluh yang melampau, badan hilang tenaga lemau sepanjang hari dan banyak lagi la. Lain ibu lain pengalaman nya bukan?

Saya pasti ada ibu hamil yang merasakan pengalaman hamil itu menyeksakan. Jangan begitu. Ia adalah anugerah dan perasaan yang yang hanya wanita terpilih akan dapat merasainya. Cuba fikirkan perasaan wanita yang sudah lama berkahwin tetapi sedang berusaha untuk punya anak bertahun-tahun tapi tak berjaya. Bukan kah anda beruntung punya zuriat?

Mari kita lihat testimoni pelanggan, pengalaman seorang ibu hamil yang hamil untuk kali ke-2. Katanya perubahan ketara pada sesi hamil kali ni berbanding yang pertama dulu. Ada yang rasa beliau macam tak hamil pun sebab badan dan muka tak tembam.Mengapa? Pasti ada yang menarik yang diamalkan olehnya. Let’s take a look mommies.
Mama Batrisyia
Testimoni SET J: Ibu Hamil

Simpul mengkarung. Istilah apa tu? Kebiasaan nya ibu hamil sering kebas dan kejang otot-otot kaki akibat dari kekurangan kalsium dan sebagainya. bagi yang tidak suka minum susu, amalkan lah Ostematrix atau kalsium dah boleh menggantikan susu. 

Ermm.. rupanya beliau  amalkan supplemen Shaklee. Alhamdulillah gembira rasa hati set hamil ni membantu para ibu kekal cantik.
  
Pasti ada yang tanya selamatkah vitamin Shaklee ni untuk ibu hamil. Bukan ke tak bleh makan sesuka hati takut jejaskan kandungan. Jangan khuatir. Ada customer yang dah bawa supplemen ni untuk ditunjukkan pada doktor. Jom tengok apa kata doktor.
Confirm lah vitamin Shaklee selamat di ambil untuk ibu hamil
 
Nota buat ibu:
Ibu hamil perlu ambil vitamin seperti kalsium untuk bina tulang. Folic acid & folate terdapat dalam vitamin B yang larut-air, dimakan sebagai makanan tambahan, perlu utk saraf dan otak bayi. Eicosapentaenoic acid (EPA), sejenis asid lemak (fatty acid) yang terdapat dalam minyak ikan, baik utk otak bayi juga. Insyallah bayi bijak pandai dan otak bergeliga. Tanpa vitamin dan jika anda tidak makan cukup sayur berdaun, ia boleh menyebabkan bayi tidak menerima vitamin yang mencukupi. Kekurangan vitamin semasa kehamilan boleh menjejaskan saraf bayi dimana bayi boleh mendapat spina bifida.Dapatkan vitamin semulajadi dari Shaklee seawal kehamilan anda. Berminat dan teruja?

 Apa yang terkandung dalam SET HAMIL? Jom KLIK



Jika anda berminat nak dapatkan SET HEBAT   ini sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / Tel:017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!!!


Diclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


2 comments:

  1. As salam sis...vitalea tu ape sis?pil ke?bolh d amal utk usaha ngandong x sis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. vitalea tu multivitamin. Bagus untuk diamalkn sama ada hamil atau x.. utk usaha ngandung boleh cuba vitamin ini..
      http://mama-batrisyia.blogspot.com/2013/07/bersama-tapi-masih-tak-hamil-18sx.html

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...