Thursday 14 June 2012

Badan tak letih, HB yng rendah pun naik, luka bersalin cepat sembuh

Vitamin pranatal adalah multivitamin yang direka khusus untuk kehamilan dan penyusuan. Jumlah vitamin dan mineral dalam makanan tambahan ini adalah selamat dan sesuai semasa  hamil dan selepas bersalin mahupun semasa  sedang menyusukan.
Vitamin pranatal adalah seperti jaringan pemakanan yang selamat yang membantu ibu  mengekalkan vitamin dan mineral dalam tubuh ibu  dan perkembangan bayi yang sihat semasa dalam rahim.
Jemput baca testimoni yang telah menggunakan set vitamin ibu hamil.
Mama Batrisyia


Dah baca testimoni kat atas dapat kita simpulkan ada ibu hamil yang langsung tak boleh makan ubat hospital atas banyak sebab seperti sembelit. Cara lain mereka amalkan vitamin Shaklee. Untuk makluman kalau dah ambil vitamin Shaklee tak perlu dah ambil ubat hospital tu.

Ada ibu yang pembawa thalassemia Alhamdulillah dapat tingkatkan HB dengan pengambilan vitamin ni. Bila HB meningkat badan pun tak letih dan lebih bertenaga.

Bagi yang melahirkan anak secara pembedahan, luka cepat sembuh dan yang best susu cepat terhasil dan ada satu yang menarik tentang vitamin Shaklee badan anak yang dilahirkan lebih kuat dan bila membesar Insyallah memang terserlah kepandaian anak tu. Insyallah. Banyakkan berdoa itu wajib.


Mama Batrisyia

Set ibu hamil terdapat vitamin ostematrix atau lebih dikenali dengan kalsium. Kalsium membantu menguatkan tulang,gigi dan bantu beri tenaga kepada ibu hamil. Bagi ibu yang sukar minum susu adalah sangat perlu kalsium ni semasa anda hamil. Tak suka minum susu, jangan jadikan alasan tak cukup kalsium sebab kalsium pun ada dalam bentuk vitamin. Ini berdasarkan pada testimoni di atas, kesan vitamin Oste Shaklee tak sama dengan kesan vitamin hospital.. apa yang lain? Anda sendiri kena cuba, baru anda tau.

Kenali vitamin ibu hamil . Sila KLIK

Bagi sesiapa yang berminat untuk dapatkan set ibu hamil ini, silalah hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / 017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt. Harga Istimewa buat semua ibu hamil di Mama Batristyia.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...