Sunday 17 February 2013

Wow.. Dulu 88kg, Kini 81kg Dengan SET 3M


Semasa hamil ada antara ibu-ibu mengalami peningkatan berat badan yang sangat mendadak dan sukar untuk menguruskan diri kerana cepat berasa letih.
Selepas bersalin pasti semua berusaha untuk kurus bukan sahaja kerana mahu kelihatan cantik tetapi mahu menjadi seorang yang sihat dan dapat melakukan aktiviti dengan cergas.

Walau bagaimanapun bagi ibu yang bersalin secara pembedahan terpaksa menunggu selama enam minggu sebelum dapat membuat senaman kerana kesan luka jahitan yang masih belum sembuh sepenuhnya.  Selepas bersalin ada ibu yang  lebih banyak mengamalkan diet yang ketat sebelum benar-benar dapat melakukan senaman bagi mengurangkan berat badan. Namun jika diet terlalu ketat akan menyebabkan susu badan merudum sedangkan masa inilah keperluan bayi lebih perlu.

Jika Ibu tidak sabar dan  tidak memberi masa yang secukupnya untuk luka pembedahan itu sembuh , anda hanya akan memburukkan lagi keadaan dan lebih banyak masa akan di ambil untuk sembuh. Makanya masa untuk mulakan diet akan lebih panjang.

Selepas tempoh 6 minggu bertanyalah pada doktor adakah sudah boleh memulakan diet dan senaman. Sekiranya sebelum pembedahan body memang dah cantik, ibu  boleh mulakan dengan diet dan senaman TETAPI jika sebelum pembedahan body memang dah banyak lemak dan gemuk pergilah berjumpa dengan pakar diet, minta cadangan dari mereka yang pakar.

Penyusuan bantu turunkan berat badan !!

Ada ibu yang enggan menyusukan bayi sepenuhnya kerana banyak faktor. Faktornya hanya mereka yang  tahu.

Jom kita layan testimoni ni..

www.mama-batrisyia.blogspot.com
Puan Qaseh memang berbadan gempal dan semasa melahirkan bayi Puan Qaseh terpaksa melalui proses pembedahan kerana Puan Qaseh melahirkan bayi pramatang seawal 32 minggu.

Puan Qaseh memang seorang yang kuat makan, waktu malam pun Puan Qaseh suka makan.  Puan Qaseh menggunakan SET 3M Shaklee semasa melahirkan anak ke-2 ni. Disebabkan anak nya dilahirkan tidak cukup bulan, maka susu badan adalah sangat diperlukan buat bayi sebegini.  Puan Qaseh ambil SET 3M, set paling lengkap dengan 3 milk booster hebat.

Lihat gambar kat atas tu.. DAH SUSUT!!!

Dulu Puan Qaseh 88kg, kini berat Puan Qaseh 81kg, Alhamdulillah dengan penyusuan yang berjaya membakar sebahagian kalori Puan Qaseh, SET 3M yang mengandungi ESP Protein dan Alfalfa telah berjaya membantu mendetoks dan menurunkan beberapa kg berat badan Puan Qaseh. Apa yang menariknya, Puan Qaseh tidak berdiet, malah masih tetap makan nasi 3-4kali sehari. Bayangkan jika Puan Qaseh kurangkan nasi? 

Untuk lebih kurus, Puan Qaseh kini ambil OMEGA GUARD, Vitamin E dan  Vitamin C. Ada yang tidak tahu, Omega Guard sebagai pembakar lemak (fat burner).

Perhatikan transformasi sebelum ni kulit Puan Qaseh agak kusam dan tidak berseri, rupanya Puan Qaseh ambil Vitamin E dan Vitamin C  Shaklee, patutlah berbeza sangat wajahnya. Makin berseri dan cun.

Alhamdulillah, tak rugi dapatkan SET 3M, pelaburan jangka panjang, susu badan meriah, bayi sihat, badan  kurus, kulit cantik dan suami pasti suka tengok anda tetap jaga penampilan walaupun anak dah berderet..

Nanti saya update pula tentang  bayi  Puan Qaseh yang dilahirkan tidak cukup bulan, kini dah bam..bam..bam. tembam.

Anda pun menyusukan bayi, dan nak jugak kurus, tetapi nak tengok lagi testimoni orang yang dah kurus dengan produk Shaklee ni. Sila KLIK.


Jika anda berminat nak dapatkan SET PENYUSUAN 3M yang hebat ini sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / Tel:017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!


Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...