Friday 8 February 2013

Wow..Makan Vitamin B dan Vitalea Dapat Juga 10oz.



Ramai yang telefon dan bertanya mengapa susu badan tiba-tiba sahaja merudum sedangkan Ibu konsisten dan selalu kosongkan payudara. Ada juga yang beritahu saya pengasuh anak tidak lah beri susu  pada bayi sampai “overfeeding” menyebabkan bayi tak nak menyusu terus pada payudara apabila balik rumah.

Pertama, pastikan puncanya. Jika bukan disebabkan oleh faktor kurang pam atau bayi itu sendiri tidak mahu menyusu, sila pastikan sama ada ibu hamil, mengambil apa-apa ubat, atau terlebih mengambil gula-gula mint? Hihi.

Adakah ibu mulai mengambil ubat perancang keluarga? Jangan tak tahu ada ubat perancang keluarga yang akan buat susu merudum. So, hati-hati ye bagi yang bercadang ambil pil perancang tu  takut-takut susu merudum pula. Maklumkan pada doktor, anda menyusukan bayi.

Adakah bayi mulai tidur sepanjang malam? Jika tidak kemungkinan adalah masalah hormone Ibu sendiri.

Adakah Ibu mampu untuk memaksimumkan penghasilan susu dengan cara kosongkan sekerap mungkin payudara untuk beberapa minggu yang pertama? If not, you may not have enough receptors, which may be effecting your milk production now.

Adakah Ibu selalu letih dan mengantuk? Ada ibu ambil vitamin kerana vitamin mampu membantu menstabilkan emosi yang huru-hara. Badan yang letih boleh kembali bertenaga, mampu ceria sepanjang hari. Ada ibu ambil vitamin untuk kekalkan emosi dan stamina.

Testimoni: Makan Vitamin B dan Vitalea, masih dapat 10oz, satu sesi perahan.

Mama Batrisyia
Ini testimoni saya sendiri. Saya mengamalkan vitamin yang ada dalam set penyusuan 3M. Set yang hebat tu!!. Malam tadi berjaga malam, sebab Iman meragam tak sihat. Saya kurang tidur, esok nak bekerja pula.  Dapat tidur-tidur ayam je. Sebelum pergi kerja telan Vitamin B-Complex dan Vitalea lepas sarapan 2 keping roti untuk elakkan badan letih dan mengantuk. Bersiap ke tempat kerja, tak sempat pun nak minum ESP protein dan Alfalfa sebelum pergi kerja. Sampai ofis mulakan tugas memang hari yang sibuk. Luangkan juga masa untuk sesi pam. Alhamdulillah, rezeki anak saya 10oz sekali pam sahaja ni.

Di sini peranan vitamin dalam mengekalkan tenaga, menstabilkan emosi seorang ibu menyusu. Percayalah badan yang letih dan tidak bermaya akan buat kita malas. Apabila sikap malas melanda diri, kita akan malas nak pam susu. Apabila pam susu pun malas, produksi susu pun drop. Mudah kan nak faham konsep vitamin dalam penyusuan selain supply dan demand tu. 
 

The faster you take action  to correct a decrease in milk production, the easier it will be to bring it back up. Addressing the cause now will help things get back to normal sooner.

Saya nak belajar TEKNIK MARMET. KLIK




Jika anda berminat nak dapatkan SET VITAMIN MENYUSU yang hebat ini sudi-sudikan hubungimamaBatrisyia82@gmail.com / Tel:017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!



Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...