Saturday 4 August 2012

Set Slimming Omega .Hebat Buat Ibu Menyusu.

Salam semua, sekarang dah jam 3pagi, masih lagi berusaha update blog buat pembaca dan pelanggan semua supaya bila blogwalking kat blog saya ni sentiasa lah ada entry baru. Cakap banyak tak perlu, kali ni saya nak update tentang  testimoni seorang pengguna Set Slimming Omega. Hanya 2 bulan Puan Nadia dah dapat lose weight 11kg. Hebat kan. Hanya 2bulan..bukan 6bulan,dan bukan juga setahun. Sapa yang tak suka kan? Mesti suka..


( picture credit to  www.mommiesmate.com)

Seronok kan, hanya 2 bulan tu turun 11kg. Alhamdulillah . Anda bila lagi?

Dalam set Omega ni, ada apa lagi?

1. Omega - sebagai "fat burner". Pasti ramai yang tak tahu kan. Ye, Omega juga ada kena mengena dengan mengatasi kegemukan.

2. ESP - Selain bantu sebagai "milk booster"seperti yang telah sedia maklum tu. Sesiapa yang telah pernah cuba ESP ia memberi rasa kenyang yang lama buat kita. jadi, Takde nak mengunyah je.

3. Herblax - Julap lembut bertindak sebagai detoks, sesuai sangat untuk yang sembelit. Ia juga cuci usus kita. Dah makan berlemak-lemak herblax betindak cuci usus yang ada melekat lemak.

Puan Nadia nih masih menyusukan bayi, tetapi set ni selamat di ambil oleh ibu menyusu tambahan pula seperti sedia maklum minyak ikan yang terkandung dalam Omega tu sangat baik untuk otak kita malahan otak bayi yang sedang berkembang. Moga nanti jadi anak yang pintar. Insyallah.

Set Slimming Omega ni memang BEST sebab nya:-

1. Semestinya ibu dapat kuruskan badan

2. Selain nak kuruskan badan, dengan adanya ESP bekalan susu sentiasa ada dan cepat. Maklumlah bantu sebagai "milk booster"kan.

3. Kandungan Omega kaya dengan asid lemak DHA dan EPA di mana asid ni tak dapat dihasilkan oleh badan kita bila mana kita perlu mengambilnya dari makanan lain. Sangat bagus untuk perkembangan otak janin dan perkembangan memori bayi.

Mungkin ada antara ibu menyusu yang telah menggunakan Set Slimming Lecithin+ Alfalfa + ESP kan. Jika ibu rasa tak berkesan Lecithin, kini ada penyelesaian nya. Boleh cuba Omega pula. Terus terang harga Omega lebih mahal tetapi dah tentu kesan nya lebih baik kan. Jika tiada kekangan bajet apa salah nya mencuba.

Hari raya dah dekat, ingin tampil slim masih sempat lagi ni. Biar terkejut terkedu saudara mara dan sahabat handai yang berkunjung tengok badan dah susut.  Bukan sekadar raya, selepas raya pun akan tampil cantik dan slim.

Jika anda berminat nak dapatkan SET HEBAT   ini sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / Tel:017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!!!



Diclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.






 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...