Friday 22 February 2013

ESP Protein + Alfalfa Buat Kulit Bayi Cerah Dan Gebu, Susu Banyak dan Pekat


Apabila anda melahirkan seorang bayi baru, mesti anda terfikir bagaimana untuk menjaga kulit yang cantik dan sangat “fragile” itu. Bayi mempunyai kulit yang sangat nipis dan sensitif, jauh berbeza dengan kulit individu dewasa. Tidak disangkal bagaimana perasaan anda apabila merasai kelembutan kulit bayi anda, tetapi kita tak perasan penjagaan yang diperlukan untuk menjaga kulit bayi bukanlah mudah.

Ada pelbagai masalah kulit yang boleh dihadapi oleh bayi dan terdapat banyak produk di pasaran yang boleh membantu, while others may make things worse.

Alhamdulillah, saya bersyukur sangat apabila ada produk yang membantu para ibu mendapatkan sepenuh kebaikan pada diri si ibu dan si bayi. Bagi anda yang masih baru di blog ini, ESP protein dan Alfalfa ialah vitamin  yang sangat membantu  para ibu dalam penyusuan mereka. Apabila digabungkan  bersama sebagai “MILK BOOSTER”, hasil susunya sangat meriah. Apa yang paling menarik, ada ibu yang perasan kulit bayi mereka bertambah cerah, halus dan gebu apabila mereka mengamalkan ESP dan Alfalfa.

Saya sendiri mengakuinya. Kulit bayi saya tidak sensitif. Masa kelahirannya memang ada ruam lampin dan kulit naik merah-merah, Alhamdulillah, kini apa jenis ruam pun susahlah nak lekat. Kulitnya juga lembut.

Testimoni ESP+Alfalfa


Pengalaman selama 3 bulan mengamalkan ESP+ Alfalfa dapat kumpul stok susu berbotol-botol. Kulit bayi makin cerah dan gebu.



Khas buat ibu-ibu menyusu  mahupun tidak (kecuali hamil tak boleh ambil Alfalfa) yang masih belum cuba atau masih teragak-agak nak cuba ESP protein dan Alfalfa, inilah masanya anda cuba dahulu, baru anda tahu hebat atau tidak ESP protein dan Alfalfa ni. Susu badan meriah, kulit ibu dan bayi cantik.

Testimoni ESP sahaja

Susu jadi banyak dan lebih berganda dari biasa. Susu pula jadi pekat. Waktu malam bayi tak mengempeng  sangat kat maknya kerana kenyang. Bila kenyang bayi pun tidur lena.

mama batrisyia


ESP protein dan Alfalfa bukanlah hanya dikhaskan buat yang sudah berkahwin sahaja, yang masih bujang yang ingin mencantikkan kulit bolehlah ambil ESP protein dan Alfalfa ni terutama yang ada masalah jerawat resdung tu boleh ambil Alfalfa.

Masalah jerawat resdung? Atasi dengan bantuan  ALFALFA.

Jika anda berminat nak dapatkan  ESP Protein dan ALFALFA yang hebat ini sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / Tel:017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...