Monday 11 February 2013

Nak Cantik Tak Perlu Jadi Artis, Amalkan Aje SET D, Alfalfa Dan ESP Protein

Orang Korea memang obses dengan kecantikan kulit. Mereka sanggup beli pelbagai jenis produk kulit dan tidak akan setia pada satu produk sahaja. Berbeza dengan orang Malaysia kalau boleh jangan selalu tukar-tukar produk nanti bila tak sesuai mulalah naik jerawat.

Di Korea banyak syarikat yang keluarkan produk kosmetik dengan harga yang berpatutan dan murah tetapi berkualiti.

Rutin harian untuk jaga kulit bagi mereka juga sangatlah ketat. Maklumlah untuk dapatkan kulit yang flawless kan. Pesanan dari saya untuk dapatkan kulit yang flawless, bebas jerawat, kusam dan pori yang luas terbuka mengecil adalah mengambil masa namun hasilnya pasti tidak akan mengecewakan.

Bagi mempunyai wajah yang bersih , anda tak perlu jadi artis perlu ke salun, bedah sana sini, cucuk sana sini untuk cantik. Amalkan sahaja vitamin kulit cantik lagi  sihat menawan nie iaitu SET D (Vit B, C dan E) juga Alfalfa.

Testimoni 1:
Masalah kulit dapat diatasi, datang bulan pun jerawat tak singgah. Dah boleh hentam makanan laut.Tak alergik lagi sebab resdung dan ok.
Mama Batrisyia
Jerawat hilang dan kecut, resdung dah ok dengan SET D + Alfalfa

Mengamalkan vitamin bukan sesuatu yang merugikan. Setiap jenis vitamin bukan hanya memfokus pada satu perkara sahaja, contohnya kulit. Malah vitamin yang terkandung dalam SET D nie mampu menghalang sel-sel kanser dari bertunas dalam badan kita. Insyallah.

Ambil contoh mudah Alfalfa, dek kerana khasiat Alfalfa yang punya banyak nutrien dan antioksidan,  tentunya Alfalfa punya “cleansing” efek dalam badan seseorang. Menariknya ada saintis yang percaya bahawa Alfalfa boleh membantu menyingkirkan  "unwanted metals" dalam badan kita. Erti kata lain detoks.

Kulit terbahagi kepada 3 bahagian. Lapisan pertama iaitu bahagian luar ialah epidermis, lapisan kedua ialah dermis dan ketiga ialah hypodermis.  Kedutan melambangkan umur kian meningkat, manakala garis hitam di bawah mata membawa maksud kita kurang tidur atau “ sleep deprivation”. Setiap hari bejuta musuh menyerang kulit melalui radiasi UV, toxin dari asap yang secara azalinya mata kasar kita tak boleh nampak.

Apa yang menarik tentang Alfalfa dan vitamin SET D ni, ia semuanya adalah antioksidan di mana ia mengurangkan masalah “damage” pada kulit. Nutrien dalam Alfalfa, Vitamin E juga Vitamin C membantu menguatkan kolagen. Apabila kolagen kuat , makanya kedutan, parut juga penyembuhan luka cepat sembuh. So, kedutan di wajah lambat nampak.

Masalah kulit jerawat juga berpunca dari masalah resdung. Ada sesetengah individu menghidapi jerawat resdung. Dengan adanya Alfalfa ia juga membantu masalah tersebut.

Testimoni 2: 
Kulit kusam makin berseri, berat badan turun, juga tak penat layan karenah anak-anak

Mama Batrisyia
Muka makin berseri dengan ESP

Ada juga pelanggan saya mengabungkan SET D dengan ESP protein untuk kesan yang lagi best. ESP protein juga merupakan supplemen tambahan yang hebat kerana ESP protein membantu membaiki sel-sel lama dalam badan yang rosak menukarkannya pada yang baru. Sebab itu jika amalkan ESP protein, parut-parut jerawat juga hilang. Paling best, muka tak naik jerawat  dah walaupun datang bulan.

Buat anda yang ada masalah kulit dan resdung, cubalah amalkan vitamin hebat ni. Tak cuba tak tahu, dah cuba baru tahu.

Ingin tahu SET D. KLIK.

Jika anda berminat nak dapatkan SET VITAMIN KULIT yang hebat ini sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / Tel:017-6706342 / Add FB Azimah Suút boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!


Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...