Tuesday 19 February 2013

Turun Berat Badan Dengan Set Slimming Shaklee Ternyata Lebih BEST !!

Keinginan mempunyai badan yang cantik dan langsing dengan cepat menyebabkan sebilangan pengguna hari ini tidak menghiraukan kesan sampingan daripada pengambilan ubat-ubatan yang boleh membahayakan diri mereka. Ada antara mereka yang cuba mengambil jalan singkat untuk mengurangkan berat badan tanpa mengamalkan diet yang seimbang sehingga menyebabkan mereka menderita penyakit seperti bulimia (memuntahkan makanan) dan anoreksia (takut untuk makan).

Lebih membimbangkan, terdapat pihak yang terlalu taksub dengan kempen penjualan pil-pil kurus seperti pil Duromine yang sebenarnya boleh memberikan kesan buruk kepada diri sendiri. Dulu pil ni memang galmer sangat, tak pasti la jika sekarang masih ada lagi ke tak..

Pil berkenaan tidak boleh dibeli di farmasi ataupun kedai ubat kerana ia merupakan ubat kawalan dan boleh didapati melalui preskripsi doktor sahaja.

Lima tahun dahulu saya pernah bekerja di sebuah klinik.  Saban minggu ada yang mengambil pil Duromine ini. Dek kerana itu saya bertanyakan kepada doktor sejauh mana keberkesanannya. Pil Duromine sebenarnya hanya dibenarkan kepada mereka yang mengalami risiko perubatan sekiranya terus mempunyai berat badan berlebihan kerana pil tersebut akan bertindak merangsang otak untuk mengawal selera makan seseorang.

Duromine juga cuma diberikan kepada mereka yang mempunyai indeks jisim badan (BMI) yang melebihi 30 agar berat badan mereka dapat dikurangkan.Ia selalunya diambil untuk tempoh masa yang singkat dan sekiranya tidak menunjukkan sebarang perubahan selepas dua minggu maka pengambilannya harus dihentikan.

Sesiapa yang mengambil pil tersebut sebenarnya berisiko tinggi untuk mendapat pelbagai jenis penyakit seperti kegagalan buah pinggang, gangguan atau susah untuk tidur, sembelit, mati pucuk dan banyak lagi. Pil tersebut juga akan mengganggu metabolisme hati di mana hati tidak dapat memproses glukosa dengan sempurna dan akhirnya ia akan menjejaskan kesihatan.

Sila katakan anda mahu berat badan ideal secara sihat dengan suplemen, pemakanan terjaga dan senaman ringan sahaja !!

Menurunkan berat badan dengan suplemen adalah jalan selamat untuk turunkan berat badan. Pengambilan suplemen bukan sahaja untuk kurus, langsing dan cantik, tetapi ia memainkan peranan cukup besar dalam membantu kepelbagaian sistem metabolisma tubuh kita. 
  • Anda fokus pada berat badan, namun anda mungkin tidak sedar, kulit anda bertambah cantik dengan suplemen
  • Anda fokus pada berat badan , namun juga mungkin anda tidak sedar susu badan anda banyak dengan suplemen jika anda seorang ibu menyusukan.
Testimoni 1: 
Hilang 7kg dengan ESP+OMEGA+ALFALFA. Kulit wajah makin berseri

Testimoni 2
Gembira suami tegur dah kurus. Terima kasih LECITHIN+ALFALFA+OMEGA




Testimoni 3
2 bulan amalkan HERBLAX, sistem penghadaman terlebih lancar. Kini amalkan OMEGA+LECITHIN untuk kesan lebih hebat.



Jom tinjau SET SLIMMING SHAKLEE.


Sabar adalah kunci utama untuk berjaya dalam DIET. Berat badan tidak akan turun dalam masa sehari. Selain dari suplemen, hasil usaha sendiri adalah juga tangga kejayaan. Konsisten serta jadual pemakanan yang teratur juga bonus buat anda. Bersenam satu cara paling cepat nak kurus.

============================================================

Sila jangan abaikan konsultasi yang betul dari pengedar yang betul.


Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota dan Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain), Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya. 


Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

1 comment:

  1. Saya ada stok duromine. Sesiapa yang berminat ataupun ada sebarang pertanyaan tentang pembelian sila hubungi saya 012 517 1768. Stok terhad. Pembeli serius sahaja. Terima kasih! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...