Tuesday 12 June 2012

Susu lebih pekat dan tak cair makin bertambah dengan ESP dan Set B

Mommies sume jom saya bawa lagi baca testimoni ESP dan set penyusuan. Seperti yang dah sedia maklum ESP dan set penyusuan memang laris macam goreng pisang panas. Sebab sangat banyak kebaikan yang mommies dapat dengan pengambilan supplemen ESP dan set penyusuan nih.

Testimoni Puan Liza Hamid



Susu badan terbahagi kepada hindmilk dan foremilk. Foremilk ialah susu yg paling awal keluar semasa bayi menyusu. Warnanya agak cair  biasanya menghilangkan rasa dahaga bayi.Ia kaya dengan karbohidrat,protein dan vitamin. Manakala Hindmilk pula susu yang lebih pekat dan keluar selepas foremilk. Mampu memberi rasa kenyang pada bayi sebab kaya denga lemak. Berdasarkan pada testimoni di atas susu jadi lebih pekat dan ini boleh memberi rasa kenyang berganda pada bayi.



Testimoni Puan Norizan  pula walaupun hanya guna Set B tapi susu tetap bertambah dari 3oz..bila pam dapat 4-6oz. Ok la tu kan nampak perubahan.

Mommies ynag belum cuba set penyusuan dan ESP, manalah tau baru usya-usya nak beli tak berani lagi, jangan ragu-ragu lagi mulakan langkah mommies sihat bersama Shaklee.

Berminat nak dapatkan produk ini jom hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / 017-6706342 / Add Fb Azimah SuĂșt. Harga istimewa buat mommies ye..

Nak testimoni lagi. Jom KLIK



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...