Saturday 16 June 2012

Sakit Pinggang Lepas bersalin Hilang, Bayi Pula Senang Melawas

Kalsium adalah mineral yang dijumpai dalam kebanyakan makanan. Badan memerlukan kalsium untuk mengekalkan tulang yang kuat dan menjalankan banyak fungsi yang penting. Hampir semua kalsium disimpan dalam tulang dan gigi, di mana ia menyokong struktur dan kekerasan tulang dan gigi kita.
Badan juga perlu kalsium untuk otot  bergerak dan untuk saraf bagi membawa mesej di antara otak dan setiap bahagian tubuh badan. Di samping itu, kalsium digunakan untuk membantu saluran darah membawa darah ke seluruh badan dan untuk membantu hormon pelepas dan enzim yang memberi kesan kepada hampir setiap fungsi di dalam tubuh manusia.

Tapi bukan itu sahaja, kalsium juga turut membantu masalah-masalah lain. Tak percaya, jom baca testimoni.
Testimoni Puan Hafsah Mardhiah

Testimoni Puan Iena Gie


Testimoni Puan Iena ni sangat menarik sebab Puan Iena yang amalkan Ostematrix tapi kesan nya bukan hanya pada diri Puan Iena tapi juga bayi Puan Iena pun dapat kebaikan Ostematrix tu. Kesannya bayi Puan Iena yang hadapi masalah pencernaan akhirnya dah melawas dengan sempurna. Memang betul ya. Ostematrix juga membantu dari segi pencernaan. Sesiapa yang sembelit Insyallah Ostematrix sangat membantu. Cerita tentang sembelit dan buasir. Sila KLIK
Alhamdulillah, seronok rasanya apabila dapat tahu Ostematrix Shaklee membantu para ibu kekal bertenaga dan  sakit-sakit pinggang dan badan semakin berkurangan setelah pengambilan Ostematrix. Almaklumlah bila dah bersalin memang banyak sakit-sakit yang timbul kerna itulah adalah perlu sangat ibu-ibu jaga kesihatan tubuh badan sebab sebagai isteri dan ibu banyak perkara yang nak kita jaga. Kebanyakan ibu-ibu kini ramai yang mengabaikan kesihatan diri sendiri sebab sibuk jaga anak, bekerja dan menguruskan rumah tangga. Sampai lupa kebajikan sendiri. Perlu diingatkan kalau badan kita sihat, urusan keluarga pasti jamin teratur.

Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...