Saturday 9 June 2012

Berat badan turun 7kg lepas bersalin dalam masa 3bulan

Semakin ramai wanita hari ini tidak sanggup melihat diri mereka di hadapan cermin kerana tidak puas hati dengan bentuk badan mereka. Bukan mereka tidak pernah cuba untuk mengurangkan berat badan, tetapi semangat hilang apabila jarum penimbang tidak pernah terhenti ditempat yang diharapkan setiap kali menjejakkan kaki ke atas penimbang. Salah satu faktor yang menyebabkan kegagalan dalam usaha mengurangkan berar badan ialah tidak dapat menahan godaan makanan-makanan enak yang biasanya tinggi lemak serta tinggi kalori.

Jom baca testimoni:

Testimoni Puan Azizah Nisya



 Puan Azizah Nisya menggunakan Set Slimming khas buat ibu menyusukan anak iaitu Alfalfa, ESP dan Lecithin dengan tambahan Kalsium sebagai milk booster dan maintain badan kekal sihat dan rasa best sentiasa. Katanya dulu nak turun sekilo pun susah. Alhamdulillah syabas...ibu menyusu yang nak kurus  bila lagi nak cuba.??

Testimoni Puan Ainul Fadzilah

Puan Ainul pula mengamalkan Lecithin sahaja dah boleh kurus. Kalau nak tahu lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak2. Lecithin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak....dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah...dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.. Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

Cepat..cepat.. grab the opportunity kurangkan berat badan..

Set slimming. Jom KLIK

Bagi yang berminat nak dapatkan produk ini jangan malu hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / 017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt. Harga istimewa buat pelanggan mama Batrisyia.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...