Friday 22 June 2012

Setiap hari sel dan DNA diserang oleh radikal bebas yang boleh menyebabkan penyakit mata dan kanser. Bagaimana anda mampu mengubahnya?

Perlindungan Sel-Sel dari Dalam

Tahu kah anda apa itu Anti Oksida? Setiap hari, sel-sel di dalam badan anda diserang oleh berjuta-juta radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan DNA. Anti oksida merupakan nutrisi yang boleh melindungi sel-sel ini daripada radikal bebas, meningkatkan kesihatan sel secara menyeluruh dan menyediakan perlindungan untuk menentang kerosakan sel-sel.

Anda tak ingin DNA anda rosak secara perlahan-lahan? Maka anda memang perlukan Anti-Oksida.

Perlindungan Menyeluruh dan Berkesan


Perlindungan antioksida dapat ditingkatkan dengan pengambilan CarotoMax Shaklee. Shaklee mengambil perlindungan anti oksida yang terdapat pada buah-buahan, sayur-sayuran dan tanaman lain melalui cara pengasingan, penyaluran dan pembentukkan kerotin secara semulajadi. CAROTOMAX menyalurkan lima daripada karotenoid penting yang dipilih daripada gabungan tumbuhan fitokimia. Anda tidak akan mendapat perlindungan gabungan ini daripada sumber makanan sahaja.
5 jenis karotenoid yang paling berkhasiat
  • Purata pengambilan karotenoid, lutein, lycopena dan beta-karotena adalah 8 mg setiap hari manakala CarotoMax pula dapat membekalkan lebih 13 mg daripada karotenoid yang paling berkhasiat.
  • Membantu mengekalkan kesihatan badan secara umumnya dalam jangkamasa panjang serta kesihatan mata, jantung, kulit, paru-paru, prostat dan serviks secara khasnya.
  • Menguatkan sistem imun
  • Biasanya disimpan dalam organ-organ tubuh kerana ia bersifat larut dalam lemak.
  • Mengandungi ekstrak yang unik daripada tomato, ekstrak biji benih anggur, ekstrak brocoli bertunas, minyak jagung, minyak palma dan marigold. Dalam CarotoMax mengandungi karotenoid menyamai dengan buah-buahan seperti rajah di bawah.



 kredit: Shaklee

Tiada siapa pun yang ingin sel dan  DNA dalam tubuh rosak kerana radikal bebas. Bila sel dan DNA rosak sistem dalam badan boleh lumpuh secara perlahan-lahan tanpa kita sedari. Tubuh badan juga mudah lemah dan kita akan nampak tua sebelum usia.\

Anda berminat nak dapatkan CAROTOMAX, jangan malu segan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / 017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt. Harga Istimewa untuk semua pelanggan mama batrisyia.


Produk ini tidak bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh/ atau mencegah sebarang penyakit




















* Produk ini tidak bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh/ atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...