Monday 4 June 2012

Stok susu 600oz hanya dalam masa kurang 1 bulan


Testimoni kali ini bukan nak tunjuk stok susu semata-mata tapi lebih nak bagi inspirasi pada ibu-ibu di luar sana yang mungkin sedang giat menyimpan stok susu. Kadang-kadang dengan hanya lihat gambar macam ni perasaan dan semangat nak buat stok susu tetiba boleh mencanak-canak naik.

Apakah kesan bila  hati lebih bersemangat, happy, badan sihat dan dalam kepala dah ada mindset
"aku nak hasil kan lebih banyak susu buat anak ku" dengan izin Allah swt pasti doa dan niat suci kita dimakbulkan.  Bila hati senang, tiada stress,ceria , tiada tekanan melampau ,susu yang dihasilkan akan lebih banyak kerana dalam hati ada ketenangan. Semasa proses mengepam ketenangan adalah perlu di mana susu pun happy nak keluar. hihi..Sama lah juga bila baby menyusu dalam keadaan tenang, baby lebih fokus. Sebaliknya bila kita menyusukan baby dalam keadaan bising, banyak gangguan here n there apa yang berlaku? Baby pasti tengah menyusu kejap kejap die lepas, kejap kejap pusing kepala sana sini. Hilang daya fokus. Ini akan menyebabkan ganggguan pada penghasilan susu juga. Sekiranya menyusukan bayi dalam keadaan penat pun tak elok juga sebab badan penat menyebabkan stress.

Jom lihat testimoni:

Testimoni Puan Ibu Nur

Puan Ibu Nur dapat hasilkan hanya dalam masa kurang sebulan dapat buat stok susu banyak 600oz. Boleh bayangkan sehari dapat berapa oz Ibu Nur mengepam?

Testimoni Puan Zatul


Puan Zatul pun dapat buat stok banyak dengan adanya bantuan set penyusuan seperti gambar di atas. Perlu di ingatkan vitamin penyusuan sebagai bantuan kepada kita. Apa yang penting ialah:

  • Konsisten dengan jadual pengambilan vitamin dan pemakanan yang sihat dan seimbang
  • Minum air 3-4 liter sehari
  • Pam susu selang 3jam sehari
  • Berdoalah selalu kerana susu adalah rezeki buat anak.
Semoga testimoni ini mampu buat ibu di luar sana lebih giat n teruja nak susu kan baby dengan susu badan. PENYUSUAN SUSU IBU ADALAH TERBAIK!!

Bagi yang berminat nak dapatkan produk ini bolehlah menghubungi saya mamaBatrisyia82@gmail.com / 017-6706342 / Add Fb Azimah SuĂșt. Harga istimewa menanti anda semua.

Nak baca lagi testimoni. Jom KLIK

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...