Wednesday 13 June 2012

Berjaya kumpul stok 1326oz susu dalam masa 55hari

Sebelum nih dah banyak juga testimoni set penyusuan yang saya dah tulis. Tapi saya takkan jemu nak share dengan pembaca atau bakal pelanggan supaya anda semua lebih yakin nak amalkan Shaklee.

Lihat pada testimoni kat bawah Puan Shima menggunakan set 3M ditambah dengan vitamin E,Performance drink dan GLA.  Kalau tengok memang banyak juga vitamin yang di ambil oleh Puan Shima nih. No wonder la susu banyak giler kan. Siap ade deep freezer lagi leh tahan susu tu sampai 6bulan.




Saya tambah lagi sedikit info tentang Set 3M kalau ada ibu-ibu yang nak relaktasi semula set 3M ni memang sesuai amat membantu tetapi ada syarat nya Mommies kena banyak bersabar dan kena ada semangat tinggi nak relaktasi semula sebab relaktasi bukan satu yang mudah tapi bukan juga satu yang mustahil. Then, kena rajin perah dan kalau boleh double pumping.

Ingin kan testimoni lagi. Jom KLIK

Bagi yang berminat nak dapatkan SET 3M, silalah hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / 017-6706342 / Add Fb Azimah SuĂșt. Hurry up mommies best price for all of u yang contact mommies..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...