Wednesday 6 June 2012

Haid huru hara lebih teratur, tak senggugut ,jeragat di muka semakin hilang

Gangguan haid berlaku oleh kerana berbagai-bagai punca seperti tekanan jiwa dan emosi, keadaan hormon yang tidak seimbang, kehamilan, penyusuan bayi, kegunaan hormon, penyakit dalam kelenjar pituitary atau ovary atau ketumbuhan seperti barah dalam rahim atau pangkal rahim.

Ramai wanita mengalami gangguan haid seperti haid tak teratur menyebabkan sukar menjangka bilakah tahap kesuburan sebenar. Ini meyebabkan sukar untuk merancang kehamilan. Ada juga yang hamil tanpa sedar tetapi agak sukar menganggar bilakah tarikh jangkaan bersalin kerana haid tidak teratur ini.
Jom baca testimoni. Apa kata mereka tentang GLA Complex?




 
Melalui tetsimoni di atas ada yang makan GLA sebab senggugut yang teruk tapi lepas sebulan makan GLA Alhamdulillah dah tak sakit . Siapa yang pernah tanggung senggugut setiap kali datang bulan memang tau sakitnya macam mana kan. Sakit macam nak bersalin..tapi sakit bersalin lagi berganda lah kan..

Sekiranya makan GLA dengan konsisten Insyallah haid yang kadang huru hara akan kembali pada normal dan apa yang menarik ada pelanggan dapati kulit mereka semakin cantik pulak, jeragat pun hilang. Memang seronok makan GLA untuk haid tapi tak sedar GLA bantu masalah lain dalam senyap. Anda mampu mengubahnya. Insyallah.

Bagi yang ada masalah mcam nih sampai bila anda nak tanggung senggugut tu sedangkan ada satu produk yang boleh bantu anda atasi banyak masalah berhubung hormon.

Anda kurang tahu apa itu GLA COMPLEX? Jom baca. Sila KLIK
Bagi yang berminat nak cuba GLA COMPLEX, boleh hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com /     017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt. HARGA ISTIMEWA untuk pelanggan mama batrisyia.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...