Thursday 21 June 2012

Bertenaga dengan Performance drink ketika bersukan

Apakah yang  boleh saya dan anda bawa ke gym atau taman air untuk mengekalkan badan dengan sedikit kelembapan dan beri  tenaga  supaya supaya stamina saya tak pancit sebelum masanya?
 Hmmm... Adakah minuman sukan popular seperti 100plus atau Gatorade? Jawapan nya tidak!
Saya bawa Performance Drink dari Shaklee berperisa oren.
Saya  bandingkan dengan minuman sukan kegemaran saya sebelum ini!
Rupa-rupanya  kebanyakan minuman sukan/isotonik mempunyai satu jenis gula sahaja manakala Performance Drink ada 3 jenis gula yang membolehkan tenaga dilepaskan dengan  lebih lama. Patutlah tak mudah letih, dapat rasa stamina masih  di situ.


Performance Drink

TAMBAHAN FAKTA:
Ia mengandungi tiga jenis karbohidrat untuk tenaga dan stamina (kedua-dua karbohidrat ringkas dan kompleks), polimer glukosa, fruktosa, dan glukosa


Ia mengandungi keseimbangan elektrolit untuk mengelakkan dehidrasi; kalsium, fosforus, natrium, kalium, klorida, ion magnesium (elektrolit ialah ion mineral yang boleh hilang melalui peluh atau najis yang longgar atau berlebihan)

Ia datang dalam perisa semulajadi iaitu oren  tanpa lemak, kolesterol, tanpa pengawet dan  pemanis tiruan. Ini yang kita mahu bukan?

FAKTA MENARIK:
TERLARUT LEBIH CEPAT BERBANDING AIR

Berkerja atau sukan memang menyebabkan kekurangan nutrisi penting dalam tubuh. Shaklee Performance Drink merupakan pilihan paling ideal yang berupaya menghidrat lebih cepat berbanding air dan membekal tenaga untuk kegiatan harian anda.

- OptiCarb pilihan ekslusif untuk tenaga yang berpanjangan
-Membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting untuk membantu mencegah penyahidratan
-Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga,otot dan paras bendalir yang perlu bagi penghidratan yang wajar

Performance Drink Shaklee sangat sesuai bagi yang aktif. Jika anda sering penat dan kurang minum air ketika berkerja sangat bagus untuk anda minum PD untuk elakkan penyahidratan.

Sapa lagi perlu Performance Drink?
- Atlet sukan
- Cyclist
-Perenang
-Ahli bina badan
-Individu yang berpuasa
-Individu yang kurang minum air
-Individu yang aktif dan cepat penat
- Individu berpuasa
-Wanita hamil juga wanita menyusukan
-Individu yang demam /mudah demam/ rasa nak demam

Apa yang perlu dibanggakan sangat dengan Performance Drink?
Ramai yang tidak tahu PD telah membantu ramai atlet dunia  memenangi  pingat emas.

Tips terbaik minum lah PD 15-30 minit sebelum bermulanya aktiviti harian atau sukan anda bagi membantu stamina tahan lebih lama dan anda tidak mudah pancit dan dahaga.

Sesiapa yang berminat ingin mencuba PERFORMANCE DRINK dari SHAKLEE..Jangan malu nak hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / 017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt. Tawaran harga sangat istimewa buat semua pelanggan mama Batrisyia.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...