Sunday 18 November 2012

Tanpa 3M Dapat 10oz Sehari, TETAPI Dengan 3M Dapat 28oz Sehari

Tingkatkan penghasilan susu dengan “POWER PUMPING” Bagaimana caranya untuk aplikasikan teknik power pumping dalam penyusuan. Berjayakan teknik ini untuk hasilkan susu yang meriah?

Sebelum Ibu mulakan Power Pumping bagi saya ada dua perkara yang perlu Ibu adakan.



Pam penyusuan yang berkualiti dan bagus

Mengapa? Pam yang murah-murah tak boleh ke? Boleh je tapi melalui pengalaman saya pam yang murah kurang memberi hasil perahan yang memuaskan hati saya.
Bagi yang mencari pam susu manual, Ibu boleh cuba jenama Avent. Memang harganya bila difikirkan boleh dapat pam letrik jenama lain tetapi setelah saya gunakan pam manual ni, hasilnya memang sangat BEST dengan suction yang tidak menyakitkan dan sangat lembut. Sangat ekonomi dan mudah diusung ke mana-mana. Saya juga gunakan Spectra 3 sebab boleh buat  sama ada nak single pumping atau double pumping.  Di sinilah konsep power pumping boleh diaplikasikan. Jenama-jenama pam yang lain seperti Medela antara jenama yang top.

Pengambilan vitamin atau herba untuk bantu penyusuan.
Dapatkan vitamin atau pun herba yang boleh membantu penyusuan . Antara herba yang masyur dalam meningkatkan hasil susu ialah seperti Fenugreek, Alfalfa , Blessed thistle dan lain-lain herba. Untuk saya, semestinya vitamin juga Alfalfa. Pengambilan nya sangat membantu ditambah pula dengan “Power Pumping”. Kini kebanyakan Ibu menyusu  akan dapati peningkatan dalam jumlah oz dengan pemilihan herba yang bertepatan. Jika Ibu mulai rasa penghasilan susu mulai kurang, boleh mulakan dengan produk herba dulu.

Asas dalam "Power Pumping” sangat mudah. Selalunya kita akan lakukan dual pump untuk kedua-dua payudara selama 10minit, dan berhenti 10minit. Jika boleh lakukan dalam masa lebih kurang 40-60minit. Ini jika Ibu punya banyak waktu la. Di waktu malam pula, pastikan set alarm dan bangun untuk pam 15minit setiap 4jam. Ini sangat penting ye untuk banyakkan susu. Kebanyakan Ibu pam banyak kali pada siang hari tapi di waktu malam langsung tak pam.
Buatlah power pumping sekerap yang mungkin. Kemudian seterusnya pastikan pam setiap 2-3jam untuk tempoh masa 15-20minit. Tak susah pun nak buat jadual asalkan konsisten. Newborns breastfeed often, and power pumping replicates this.

Percayalah, jika Ibu mulakan dengan cara menggunakan pam yang betul dan berkualiti, vitamin atau herba juga jadual pam yang konsisten, pasti Ibu akan dapati susu akan meningkat dengan sangat cepat sampai bengkak-bengkak.

Marilah pula kita jamu mata dengan testimony SET PENYUSUAN 3M.
Gambar testimoni adalah hasil perahan kali ke-2 boleh dapat 7oz sekali sesi. Sehari boleh bawa balik hasil tuaian 28oz dimana sebelum ini bawa balik 10-12oz je sehari. Ini juga hasil dari bantuan Set 3M + ESP  juga POWER PUMPING. Set 3M mengandungi herba Alfalfa, kalsium, protein ESP juga 3 vitamin lain.
Namun jangan bergantung sahaja dengan vitamin tanpa usaha. Seperti yang saya ceritakan sebelum ini, jadual perahan yang konsisten menjanjikan hasil tuaian yang super duper meriah untuk dibawa balik buat si manja.


Mama Batrisyia
SET PENYUSUAN 3M + ESP


Inginkan lebih info tentang SET PENYUSUAN beserta TESTIMONI ? Sila KLIK.

Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
FB page: Mama Batrisyia e-Shoppe
Wechat ID: Azi_Batrisyia



Diclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...