Friday 23 November 2012

Hari Pertama Dengan ESP, Kilang Susu Berdenyut-denyut, Pam Dapat 5oz

Ramai mengadu susu badan yang dulu memancut-mancut kini semakin kurang penghasilannya. Selalunya pam susu yang pertama tu susu sangatlah meriah. Bila sy tanya semula cmne aktiviti penyusuan rupanya hanya bergantung pada aktiviti pam je. Direct feed tak sangat. Inilah puncanya susu kian merudum.
Kita akur ada ibu yang punya masalah penyusuan " inverted nipple". Bayi tak dapat nak latch on dengan betul. Kebiasaan nya ibu menyusu yang bergantung pada aktiviti pam sahaja lebih cenderung mengalami susu merudum. Breastfeeding on demand does an amazing job of giving mom a great milk supply. 

Perah susu sekiranya anda berjauhan dari bayi. Bila di rumah, direct feed terus itu yang terbaik. Be prepared to breastfeed a lot. It's what nature intended. If you have to work, only pump while at work.

Pam susu yang berkualiti pun mainkan peranan penting juga. Pastikan untuk dapatkan pam penyusuan yang berkualiti baik. Sekiranya perlu pam lebih dari sekali dalam seminggu dapatkan pam elektrik untuk jimat masa dan hasil yang lebih banyak. Teknik perah dengan tangan tidak begitu digalakkan jika anda mengepam susu on regular basis. Gunalah pam elektrik kerana ia lebih jimat masa. Pam kedua-dua payudara serentak dalam masa 15-20minit.
Kilang susu sampai berdenyut-denyut. Naik seram gak bunyinya...
Testimoni hari ini.
Mama Batrisyia
TESTIMONI HASIL BANTUAN SET 3M JUGA DIRECT FEED YANG KERAP APABILA DI RUMAH
Hasil tuaian yang konsisten juga mengamalkan SET 3M, akhirnya dapat perahan berganda berbanding sebelum ini. Direct feed yang kerap apabila di rumah juga sangat membantu pelanggan kami.
Mengamalkan SET 3M + ESP. Hari pertama minum ESP kilang susu dah berdenyut-denyut. Hamboii..Bayi pun katanya cepat kenyang dan cepat tidur. Itulah kelebihan bila ambil suplemen, bayi akan puas dan cepat kenyang. Susu ibu ni cair dan cepat hadam menyebabkan bayi cepat terasa lapar. Gembira sangat sebab bila pam dapat 5oz penuh botol dibandingkan dengan dulu 3oz je sebelum amalkan set ini. Bangun dari tidur memang payudara akan terasa berat jika minum ESP pada malam hari sebelum tidur walaupun bayi bangun malam 2-3 kali untuk menyusu. Badan juga bertenaga untuk berjaga malam.

Masih samar-samar dengan SET 3M. Bacalah pula TESTIMONI yang lain. KLIK
Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe
Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...