Tuesday 22 January 2013

Bukan Hanya Susu Meriah, Stamina Kuat Juga Tak cepat Letih Dengan Set Penyusuan+Set Berpantang+ ESP

Set penyusuan Shaklee pasti dapat membantu ibu-ibu dalam menjalani kehidupan seharian yang ebih cergas dan meneruskan penyusuan yang berjaya sehingga sekurang-kurangnya 2 tahun, tanpa ragu dan bebas tekanan.  Kandungan vitamin dan mineral lengkap dalam vitalea memenuhi keperluan harian ibu dan menimbangi nutrisi yang diperlukan.

Bagi mengatasi masalah kepenatan dan kemurungan serta fungsi urat saraf dan hormon, B complex dengan 9 jenis vitamin B lengkap membekalkan keperluan vitamin B secukupnya. Vitamin C pula bukan sekadar memberi kesegaran kepada sel tubuh ibu agar sentiasa sihat dan cergas, malah juga mencantikkan kulit dan memberi rona ceria yang asli.


Dari aspek penyusuan, sebagaimana kandungan protein dalam susu ibu dipengaruhi oleh pengambilan protein ibu sendiri, pemilihan makanan dan milk booster yang mengandungi protein tinggi adalah penting. Mengapa? Protein perlu untuk pembinaan dan pembaikan sel tubuh.


Set ini lengkap juga dengan Alfalfa Complex yang diperbuat dari daun alfalfa asli yang tinggi khasiat dan dijadikan penambah susu secara turun temurun di Amerika.

Ostematrix iaitu kalsium penting untuk gigi dan tulang yang kuat. Kandungan susu adalah kalsium, di situlah pentingnya pengambilan kalsium  buat bu menyusu. Pilihlah tablet kalsium yang mengandungi Vitamin D dan Magnesium. Ia juga bantu mengimbangi tekanan darah juga denyutan jantung. Hasilnya Ibu jadi lebih cergas. Secara teori nya badan yang cergas hasilnya susu yang meriah.

Jom kita lihat testimoni pula.

Testimoni: Berjaya kumpul stok susu yang giler meriah hanya 2 bulan 1/2 dengan set pantang + set menyusu dan ESP shaklee.

Mama Batrisyia


Testimoni: Amalkan selama 6 bulan, hasilnya stamina  dan antibodi kuat, kulit cantik, badan slim.

Mama Batrisyia
Bonus buat ibu-ibu.
> Kulit yang cantik
> Antibodi makin kuat dan tidak cepat letih
> Badan kembali slim
> Susu meriah
> Eratkan hubungan suami dan isteri. 

Pengambilan makanan tambahan walaupun tidak tergolong dalam bahan terkawal, namun haruslah diambil dengan ilmu.  Vitamin-vitamin larut lemak misalnya tidak boleh diambil dalam kadar yang banyak kerana ia akan disimpan di dalam tubuh dan menjadi toksin sekiranya berlebihan. Berlainan pula dengan vitamin larut air yang sentiasa mengalami discaj melalui cecair tubuh seperti kencing.

Jika bajet tidak begitu tinggi, jangan khuatir , Ibu boleh dapatkan set bajet mampu milik oleh semua Ibu dengan pos percuma serta konsultasi percuma bagi membantu Ibu menjalani rutin harian dengan lebih baik terutamanya dalam penyusuan. Jangan berhenti menyusukan bayi sehingga Ibu sendiri rasa sudah perlu berhenti dalam penyusuan.

Inginkan set penyusuan yang boleh turunkan berat badan. Sila KLIK.

Jika anda berminat nak dapatkan SET PENYUSUAN  hebat ini sudi-sudikan hubungimamaBatrisyia82@gmail.com / Tel:017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...