Sunday 6 January 2013

2 Bulan Ambil Set D Kulit Cerah, Badan Bertenaga

Sebahagian wanita mahupun lelaki mendambakan kulit yang cerah dan tiada masalah jerawat. Kita dapat lihat ramai antara kita mengeluh tentang masalah kulit. Memang benar, bukan mudah untuk dapatkan kulit cerah mahupun tona kulit sekata  seperti membayangkannya. Masalah umum yang berlaku, kulit nampak kusam, kering dan gelap.
Perkara ini tentulah menganggu penampilan seseorang. Masalah muncul kerana kurangnya nutrisi yang diperlukan kulit serta kurang perhatian untuk merawat kulit dari luar.

Vitamin-vitamin Shaklee menawarkan bantuan untuk menyelesaikan masalah kulit yang bermasalah. Vitamin-vitamin yang sinonim dengan kecantikan kulit ialah, B,C, E dan ESP protein.
Let’s start with protein.

Protein bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Setiap organ perlukan protein.  ESP protein Shaklee merupakan satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.  Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.
Jom layan testimoni lagi. SET D + ESP protein Shaklee.
Mama Batrisyia

Bagaimana protein bantu untuk dapatkan kulit muda remaja? Protein membantu meransang pembentukan semula kulit dan otot,mengurangkan kedutan wajah. Jika anda alami luka atau kesan parut di wajah, protein akan bantu cepatkan sembuh luka itu dengan menghasilkan sel-sel kulit yang baru. Apa yang menarik juga dengan ESP protein ni, ia telah membantu mencerahkan tona kulit yang tidak sekata serta mengecilkan pori-pori yang terbuka pada kulit.

SMS yang pernah saya terima dari customer juga cukup mengembirakan hati saya.

*Kulit saya bertambah cerah dan putih selepas 1 bulan mengambil protein*

* Kulit saya lebih cerah dan tegang*

Hati mana tak happy kan dapat feedback macam. Bagi anda yang punya masalah kulit tu, dapatkan vitamin-vitamin hebat ini. Rawat kulit secara semulajadi tanpa pengelupasan.

Set D mengandungi vitamin-vitamin hebat yang sangat membantu menjadikan kulit lebih sihat  serta berseri. Ingin tahu apa itu SET D. Sila KLIK.


Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota dan Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain), Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya. 

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...