Sunday 1 July 2012

Badan Tak Letih Dan Mengantuk, HB Naik, "Morning Sickness " Tiada

Memang lumrah ibu hamil akan mengalami bermacam-macam cabaran antaranya "morning sickness", rasa mual dan pening sampai nak wat keje pun tak boleh, selalu cuti sakit sebab tak larat, badan tak bertenaga, cepat mengantuk, HB rendah dan bermacam-macam ragam lagi ibu hamil nih. Sungguh beruntung  bagi ibu hamil yang tiada masalah langsung seawal kehamilan hinggalah melahirkan. Kalau ada pun hanyala alahan biasa.

Sebab itulah pengambilan makanan dengan gizi seimbang adalah sangat perlu. Pengambilan vitamin sangatlah membantu mengurangkan masalah ragam ketika hamil. Hari ini saya share testimoni bagi yang telah mencuba vitamin set ibu hamil.

Testimoni Puan Siti Mastura

Mama Batrisyia


** Puan Siti nih sebelum ambil set ini mengadu badan nya sangat letih. Plus die juga masih menyusukan anak.. La ni dah pregnant lagi bertambahlah letih nya. Alhamdulillah lepas ambil set nih Puan Siti dah tak letih, walaupun berjaga malam die bleh tahan lagi compare ngan sebelum nih mengantuk di siang hari. Paling best susu badan Puan Siti keep maintain banyak **

Testimoni pelbagai

Mama Batrisyia


**Testimoni kat atas nih tak fokus pada sorang je, sebabnya ada ramai yang dah ambil set nih beri pendapat Set Ibu Hamil nih beri kesan postif pada mereka. Ada yang sangat energetic walaupun early pregnancy, ada juga yang tak mual dah padahal sebelum nih memang mual tahap teruk . Kalau badan cergas kuranglah MC kan. Prestasi kerja pun maintain. Tul tak mommies??**


Saya sebagai pengedar sah Shaklee sangat gembira kalau vitamin yang terjual tu memberi kesan positif pada customer. bagi ibu hamil saya juga sarankan pengambilan ESP  dan Omega Guard. ESP memberi tenaga dan Insyallah membantu memberi kulit yang cantik halus kepada bayi. Omega Guard pun untuk perkembangan otak bayi.

Sesiapa yang berminat nak dapatkan SET IBU HAMIL ini silalah jangan malu segan  hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / 017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt. BEST PRICE untuk mommies yang membeli di Mama Batrisyia.

Kenali  vitamin SET IBU HAMIL. Sila KLIK



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...