Monday 23 July 2012

Dulu Anak Susah Sangat Nak Makan, Kini Tidak Lagi


Meal Shaklee dihasilkan untuk semua golongan tidak kira kanak-kanak berusia setahun keatas yang sedang membesar ,pelajar, ibu hamil, para atlet , pengamal sayuran (vegetarian), orang sakit, orang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera. Dan jika mencari sarapan pagi yang enak dan berkhasiat Meal Shakes lah jawapan yang tepat dan bijak. Pelbagai cara boleh dilakukan dengan Meal Shakes ikut selera masing-masing. Nyum..nyum.. lihat sahaja gambar di sebelah.  Jom kita baca pulak testimoni ya. 

 Testimoni Puan Sya Rahaimah




Sesetengah kanak-kanak yang sedang membesar memang memilih makanan yang ingin di makan. Ini kerana sesetengah kanak-kanak takut untuk memcuba sesuatu yang baru. Dan yang paling merisaukan kanak-kanak zaman sekarang tak suka makan makanan yang berwarna hijau iaitu sayur-sayuran berdaun.



Testimoni Puan Marina Nasir



Tidak kah ibu-ibu seronok bila anak-anak menunjukkan perubahan yang sangat positif. Sangat penting makanan yang berkhasiat bagi anak-anak yang sedang membesar kerana pada ketika ini perkembangan otak sedang berkembang. Oleh itu teramat perlu mengambil makanan yang berkhasiat bagi membantu pertumbuhan dan fungsi otak kerana Meal Shakes mengandungi 24 jenis vitamin,mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yang berkerjasama dengan vitamin larut lemak.

Apa lagi yang best? Ini hanya sebahagian ye.
  • Membekal nutrisi kepada sel tubuh
  • Membantu tumbesaran
  • Mengembalikan seri wajah
  • Rasa yang lazat
Kenali MEAL SHAKES. Sila KLIK


Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
FB page: Mama Batrisyia e-Shoppe
Wechat ID: Azi_Batrisyia
Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...