Wednesday 4 July 2012

Luka Cepat Kering , Kulit Bayi Halus,Putih Bersih Dengan ESP

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) minuman kegemaran saya. Mengapa? Di entri yang lepas dah banyak testimoni saya share buat anda semua. Tapi saya tetap akan share buat anda semua lebih banyak testimoni supaya anda lebih yakin untuk membeli.

Testimoni Puan Shafini Zain

Apa agaknya yang ingin dikongsi oleh Puan Shafini. Ooo..rupanya selepas beliau buat minor surgery kulit beliau yang telah berparut sebab surgey tu dah buat kulit beliau gatal dan luka. Tambahan pula kulit sensitif. 

Tapi lepas minum ESP kulit kering,luka dan  sensitif hilang.


Testimoni Puan Mummy Riesya

Alahai comel nye baby riesya nie. Perhatikan kulit nya..putih bersih. Apa yang ibu nya amalkan semasa hamil? Minum ESP  kulit baby halus dan yang paling bagus merah-merah dan ruam susah nak lekat kat kulit baby.


Di dalam ESP terkandung protein yang sangat berkualiti tinggi dengan sumber protein yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya asid amino penting. Ayuh lah ibu-ibu hamil boleh cuba ESP  kesan nya memang hebat..bukan sekadar untuk kulit bayi, kulit ibu-ibu pun cantik..

Kenali lagi kehebatan ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) melalui testimoni . KLIK

Jika anda berminat nak dapatkan  ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / 017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt.Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...