Wednesday 4 July 2012

Susu sentiasa penuh,Gembira alahan makanan dah OK dan sakit pinggang yang teruk dah kian pulih hanya dengan ESP + Set Eu Four Pack

Bagi sesiapa yang memang dah cuba vitamin penyusuan dan Energizing Soy Protein (ESP), pasti anda sendiri mengakui keberkesanannya. Dan yang pasti anda sendiri akan rasa berbaloi dengan wang yang anda keluarkan.
Testimoni Puan Sabrina


Testimoni kali ini memang menarik untuk dikongsi bersama. Rugi rasanya testimoni sehebat ini tidak dikongsi kan. Saya pasti masih ramai lagi ibu-ibu di luar sana yang masih ragu-ragu nak cuba. Mungkin ada yang kurang yakin. Justeru itu saya share banyak testimoni tentang produk Shaklee buat ibu-ibu.

 


Tak sampai sebulan pun makan tapi kesannya hanya yang mengamalkan nya mengetahui kesan nya. Walaupun direct feed tapi susu tetap penuh dan harus di pam. Dalam masa yang sama sakit pinggang yang teruk. Alhamdulillah dengan Ostematrix dan vitamin yan lain sakit beliau beransur pulih. Tiada lagi terbongkok-bongkok..kerja rumah pun mudah nak buat tanpa sakit pinggang. Beliau juga share ada alahan yang agak teruk juga dengan makanan sampaikan anak juga turut tempias sebab anaknya menyusu badan. Banyak pantang..tak boleh makan itu ini. Tapi sekarang beliau cukup gembira dah perlu dah nak sapu-sapu krim kulit setiap kali salah makan juga atas bantuan ESP dan vitamin lain. Tentulah saya tumpang gembira sebab vitamin Shaklee telah membantu banyak masalah luarn dan dalaman seseorang individu.

Kesimpulannya: Tiga penyelesaian selesai.

  • Susu badan penuh
  • Sakit pinggang beransur pulih
  • Alahan kulit dah OK!!
Mengapa perlukan anda berfikir panjang kalau ianya membantu masalah anda. Fikirkan juga tentang bayi anda.Adakah anda ingin rasai kebaikan Shaklee bersama-sama anak tercinta?

Jika anda berminat nak dapatkan produk SET PENYUSUAN dan ESP sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / 017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt.Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA!!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...