Thursday 19 July 2012

Selesai Sudah Masalah Bau Nafas,Gusi Bengkak Dan Gigi Tak Tetap


Ostematrik /kalsium Shaklee adalah paling seimbang bagi memastikan kadar penyerapannya adalah 99%. Formulanya unik, dibuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari laut mati,mengandungi kalsium, magnesium, fosfurus dan vitamin D, zinc, kuprum manganes dan boron.. Nutrien-nutrien ini perlu diambil bersama-sama untuk penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral. Mari kita sesama baca testimoni di mana Ostematrik ini bekesan pada kesihatan gigi ,gusi, tulang malahan nafas berbau akibat gigi dan gusi yang tidak sihat.



Testimoni Puan Nor Ramli


Fakta  : 1 Tablet Ostematrix = 1 gelas susu tinggi kalsium = 80 biji badam




Testimoni Puan Iena Gie


Bagi penggemar  daging kambing bakar jika dulu anda terpaksa fikir-fikir dulu sebelum makan sebab gigi tak kuat nak kunyah daging sekarang usah takut lagi. Juga yang ada masalah nafas berbau bolehlah cuba  OSTEMATRIX ni. Selain itu jumpalah doktor gigi anda bagi menyelesaikan masalah gigi anda. Jumpalah doktor gigi sekurangnya 2kali setahun.



Jika anda berminat nak dapatkan OSTEMATRIX / KALSIUM  ini sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / 017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...