Monday 10 March 2014

Rahsia Terbesar Banyakkan Susu Extra Meriah !!

Benarkah ambil suplemen, susu badan akan jadi mencurah-curah? Sebenarnya rahsia terbesar banyakkan susu datang dari diri sendiri.

Rahsia terbesar banyakkan susu jika betul-betul ikut:
Pengambilan air secukupnya
Makanan seimbang dan lengkap gizi seimbang
Kerap kosongkan breast
Pengambilan suplemen utk bantu jalankan sistem tubuh dengan baik
Teknik pam dan rangsangan yg betul pada payudara
Hati gembira

Ada ibu takut makan banyak sebab takut gemuk. Saya faham, tak semua nak badan besar tetapi mengadu berat badan anak tak naik dan susu tak banyak sebab makan dan alas perut dengan benda remeh. Makan kuih muih, makan jajan, makan nasi tak makan sayur. Tak jaga makan, maka susahlah. Andaikan anda perah sebiji buah oren, tapi berangan jus oren penuh satu gelas besar. Mana mungkin kan. 

Air penting untuk nyahkan toksin, maka susu terhasil lebih banyak dan berkualiti. Lagipun susu dalam bentuk cecair maka pentinglah sangat air ni.

Pengambilan suplemen bantu metabolisme tubuh dan bantu tubuh lebih tenang dan kuat. Ada suplemen yang diambil bantu untuk pecahkan lemak, maka ibu yg takut badan naik, afdal mengambil suplemen ni. 
Contoh: B complex bantu emosi lebih tenang / tak stress dan sentiasa dalam keadaan rehat. Jadi susu mudah terhasil dan cepat dengan hati yang gembira. Alfalfa pula sebagai perangsang untuk tubuh dan kilang susu, Alhamdulillah berkesan sungguh. 

Tak cukup masa sebab kekangan waktu, tiada rangsangan payudara sebelum mula pam.
Ada ibu yang ambil pam, terus je nak pam tanpa rangsang payudara dulu. Kalau anda perhatikan, bayi yang tak tahu apa-apa pun pandai merangsang susu ibu nya dengan lidah barulah susu keluar memancut-mancut gitew. Belajar teknik rangsang susu di sini.

Alhamdulillah, disini ditekankan pengambilan suplemen sangat membantu ibu-ibu menyusu. Suplemen bantu mana-mana kekurangan nutrien dan mineral dalam badan. Jadi penghasilan susu lebih meriah dan terhasil dengan cepat sekali.
Contohnya apa yang saya sendiri rasa, pengambilan protein ESP susu lebih pekat, lebih berkhasiat serta terhasil lebih cepat. Paling best bantu menegangkan dan menganjalkan semula payudara. Kesan yang paling utama, bayi yang menyusui susu ibu dapat segala khasiat untuk tumbesaran otak dan badan bayi. Kulit nya pun cantik dan tak sensitif.

Testimoni antara yang berjaya membuktikan pengambilan suplemen itu penting. 

set penyusuan shaklee


Dulu hanya peti ais biasa, tapi kini terpaksa tukar deep freezer.

set penyusuan shaklee

Saya tinggalkan anda dengan persoalan, mengapa kena keluarkan duit beli vitamin, boleh dapat kat klinik kerajaan FREE. Tanya diri anda, ingin suplemen terbaik dan semulajadi supaya susu badan yang lebih berkualiti dapat disalurkan pada anak yang disusukan, suplemen Shaklee jawapannya.

Mengapa masih ramai nak bersalin hospita swasta, sedangkan hospital kerajaan lebih murah? Masing-masing ada alasan sendiri. Masa hamil kita makan suplemen, samalah juga pentingnya suplemen semasa penyusuan.


Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe


Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota dan Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain), Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya. 

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...