Monday 3 March 2014

Dari 6oz, Melonjak 18oz ~ Rezeki Anak

Suka sangat bila ada kawan-kawan sama ada sedang hamil or dah bersalin, mesti saya terasa plak nak ada baby lagi, happy untuk dorg. Boleh anak-anak tu panggil sy aunty. Moga rezeki saya pulak meyusul lagi. Disebabkan tu nak share pasal "Set suplemen berpantang Shaklee".

 Anyway, let me share a little bit on the Confinement set. Untuk ibu yang sedang hamil, mesti mencari set yang sesuai untuk penyusuan terus semasa tempoh berpantang tu. Beberapa kriteria yang dicari semestinya selamat untuk bayi dan harga yang berpatutan. Ada yang prefer tradisional ingredients mcm jamu dan herba, dan ada juga prefer suplemen tambahan atau kedua-duanya. Tapi kini dah ada pilihan yang mudah bagi yang health conscious mummy's terutamanya untuk dalaman, self confinement dan penyusuan semua dah lengkap dalam satu set.

Set berpantang shaklee bukan sekadar untuk lepas bersalin malah lebih dari itu. Contohnya after surgery, penyusuan dan  rambut gugur yg semestinya ramai ibu-ibu hadapi lepas bersalin.

Tak percaya? Testimoni kami dah banyak membuktikannya.

Tak rasa letih. malah badan lebih cergas.



Dulu 6oz, kini 18oz


Kelebihan set berpantang Shaklee:-

Asid Folik dalam B-complex memenuhi keperluan tubuh dan kandungan. Vitamin B-5 dlm B-complex bantu elakkan berat badan berlebihan. B6 dlm B-complex bantu kawal stress dan elakkan meroyan selepas bersalin.

Zat besi dalam Vitalea membantu mengelakkan komplikasi kelahiran dan mengelakkan anemia dan kekurangan darah selepas bersalin. Ibu yg sedang berpantang di galakkan ambil vita lea sbb semasa dalam pantang banyak makanan yang kita  tak boleh makan so tenaga kita akan berkurang. Ibu banyak kehilangan darah selepas bersalin, oleh itu kita perlu ambil makanan yg seimbang dan berkhasiat bagi mengantikan semula darah yang hilang. Zat besi sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Kekurangan zat besi boleh menyebabkan kita pucat,letih dan lesu serta tidak bermaya.

Acid askorbik dalam Vitamin C membantu pembinaan sel yg sihat dan bantu segarkan sel badan dan elakkan kulit kusam.

Zinc complex bantu cepatkan penyembuhan luka. Ibu-ibu yang  tak makan ikan haruan atau pati ikan haruan, zinc complex adalah pengganti yg tepat kepada  makanan tersebut. Pengambilan zink bagi ibu yg menyusu akan membantu anak yg disusukan membesar dgn baik. Ia juga mengurangkan masalah rambut gugur.


ESP protein sebagai  MILK BOOSTER, membantu sembuhkan luka dengan cepat, mencantikkan kulit, menurunkan berat badan selepas bersalin, mencantikkan kulit bayi apabila diamalkan semasa hamil dan menyusu, penghasilan sel tubuh yang baru digantikan dengan yang lama, mengatasi rambut gugur terutamanya selepas bersalin. Ia juga mengelakkan sembelit di kalangan ibu dalam hamil dan berpantang.

So, for those of you who are going to give birth soon, choose Shaklee Confinement Set for faster pain relieve and healing, and for great health benefits. 

Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe


Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota dan Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain), Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya.

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...