Monday 24 March 2014

Herbal Blend Multipurpose Cream Shaklee ~ WAJIB Ada Di Setiap Rumah!

Dah nama nya multipurpose, so ada banyak kegunaan nya especially yang mempunyai anak kecil. Bagi orang dewasa macam kite ni, banyak nyer masalah yg timbul sebab tumit kaki pecah dan siku kasar.
Saya dah testing untuk masalah tumit kaki pecah, kasar dan keras.. memang best 2hari je nmpk sgt berkesan.. even sebenarnya 1 hari je pun sy dah nmpk kesannya.
Kulit pun jadi lembut dan licin je. Sapu je sekali waktu siang dan sekali waktu malam. Krim ni kaya dengan emollients yg boleh buat kulit tak kering.

Krim ni juga sgt menenangkan sebab dah diuji secara klinikal dimana ia melembutkan kulit yang kasar, pecah-pecah especially di bahagian tumit, siku, buku lali yg hitam. Ia jugak ada extrak herba semulajadi dari herba sage, rosemary dan horse chestnut yarrow.

Kat bawah ni salah satu testimoni hebat untuk masalah tumit kaki pecah dan kering dan buku lali kering dan hitam.






Krim ni juga diperkaya dengan cool menthol. Jadi kalau ade masalah muscle bengkak ke ape, boleh je sapu krim ni. Krim ni sangat relax dan cool menthol tu tahan lama lebih 1 jam. Rasa berangin je..

Krim ni juga menggunakan bahan semulajadi dan bebas PARABEN.Krim dipasaran kebanyakan adalah Non-free paraben dan ada steroid. Tak bagus untuk kulit boleh menyebabkan kanser.

Untuk kanak-kanak pulak, untuk kesan gigitan nyamuk, parut chicken pox yg dah kering, gatal,, kurap susu, ruam lampin juga kesan lecuran minyak atau air panas Insyallah dapat diatasi dengan sapuan Herbal Blend Cream ni.

Testimoni:
Masuk hari ke-5 selepas disapu dgn krim ini ruam merahnya beransur hilang. Krim yang dingin & sangat nyaman bila disapu. (kurap susu)

Mama Batrisyia

 Nappy rash pun boleh !!

mama batrisyia

Berita baik, ada juga yg ambil utk masalah eczema anak. Tapi harus faham eczema ada banyak jenis, tak semua eczema boleh pakai krim sebarangan. Perlu consult doktor dulu ye.

mama batrisyia


Ok cukup-cukup la dulu testimoni ni.. slow down sikit.. len kali sy share lagi yer.. 
Murah je krim ni, mampu dimiliki. Sebab krim di pasaran pun lebih kurang je harganya. Yang penting krim ni multipurpose dan ramai dah dapat kesan yang positif.

Dapatkan hari ini.. Stok pun terhad.. selalu out of stok sebab krim ni memang best dan mendapat demand yg sangat tinggi..

Ingin dapatkan krim hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
FB page: Mama Batrisyia e-Shoppe

Wechat ID: Azi_Batrisyia

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...