Wednesday 12 March 2014

GET CLEAN WATER PITCHER Akhirnya Milik Saya !!

Sejak-sejak ni kerap berlaku air berkarat, air kuning, air kotor di rumah. Bila buka paip air tak bersih macam selalu. Jadi saya berhasrat nak cuba GET CLEAN WATER PITCHER dari Shaklee. Kebetulan beberapa hari selepas beli pitcher ni, berlaku air kuning tu lagi, jadi inilah masanya nak cuba keberkesanan filter n pitcher ni. Memang best, air kuning tu jadi bersih. Boleh tengok perbezaan warna air. Takde langsung rasa payau, karat dan klorin.


Menarik nya jugak pitcher ni memang menjimatkan.
Tak perlu sambungan letrik sebab ia bukan heater ye. Tak perlu masak air.Tuang je dlm pitcher dan air akan ditapis bersih.
Ringan dan mudah di bawa. Boleh bawa gi piknik, balik kampung mahupun dalam bilik pejabat.

Ada beza ke air bertapis VS air tak bertapis.
Cuba minum dan rasa dulu, pasti ada perbezaan, yang pastinya rasa lebih nyaman dan kualiti terjamin, rasa lebih segar dan sihat TANPA BAU dan RASA KLORIN juga BEBAS BAHAN KIMIA MERBAHAYA.

Picture kat bawah testimoni sendiri. Sebelah kanan air yang telah ditapis. Sebelah kiri pula air yang belum ditapis. Kebetulan pulak haritu keluar air kuning. 



 Air kuning ditapis jadi jernih



Easy to handle. 



Air rasa sedap dan mudah nak guna. Mudah nak bawa ke mana-mana.


·   Kenapa perlu memiliki Water pitcher ni?
  • Ringan serta mudah di bawa, tak perlu ruang yang besar untuk menyimpan. Boleh dibawa ke mana-mana, balik kampung mahupun. di pejabat di mana jua.
  • Penurasan air yg berkualiti , berkhasiat dan bersih serta segar tanpa rasa dan bau klorin. juga air tak kuning
  • Jimat , tiada guna letrik sebab air tak perlu dmasak
  • Bersih serta berkesan dan dijamin telah diuji secara klinikal.
  •  Keperluan seisi keluarga di rumah.


JOM dapatkan Water Pitcher ni dengan harga mampu dimiliki, kegunaan untuk seisi keluarga. Anda tak perlu invest banyak untuk penuras air yang harga beribu-ribu. Cukup dengan Water Pitcher yang sangat menjimatkan ni.  Tak perlu wayar penyambungan pun. Jimat segala. Harga pun mampu untuk dimiliki.

Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota dan Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain), Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...