Monday 11 March 2013

Derita Kerana Sengugut Dah Hilang, Kitaran Haid Jadi Teratur


Entri kali ni ingin update pasal haid tidak  teratur dan senggugut.  Dalam hidup seseorang wanita , bila tidak datang haid atau lambat datang haid pada waktu atau tarikh yang biasa keluar haid memang berlaku. Reaksi  pertama bagi wanita yang berkahwin dan yang memang mengharap untuk hamil ialah 'Mungkin kah aku hamil?'

Memang benar kehamilan adalah sebab utama tidak datang haid. Oleh  itu langkah pertama ialah buat ujian kehamilan. Strip UPT tu boleh dibeli di mana-mana farmasi pun. Air kencing pertama ketika baru bangun dari tidur itulah yang terbaik untuk diuji bila haid sudah lambat 5 hari atau lebih. Malah ada yang boleh sahkan kehamilan dengan ujian UPT lebih awal lagi.  Jika tak hamil, makanya anda menghadapi haid yang tidak teratur jika setiap bulan haid anda tetap lintang pukang. Kalau baru sebulan lewat haid, tak boleh nak cakap haid tak teratur.

Jika kerap lewat haid diikuti pula dengan senggugut , jangan dipandang ringan ya. Anda perlu lakukan sesuatu.
www.mama-batrisyia.blogspot.com


Pengambilan vitamin seperti GLA complex Shaklee boleh membantu mengatasi masalah-masalah seperti ini. Apa kata kita baca testimoni dulu ya. Gembiranya mereka ni bila haid dah teratur dan tak senggugut lagi.

Haid tidak teratur kembali normal
www.mama-batrisyia.blogspot.com


Derita sengugut dah hilang, kitaran haid jadi teratur

www.mama-batrisyia.blogspot.com


Alhamdulillah, selesai sudah masalah mereka. Jika nak tahu, GLA ni juga boleh membantu mencantikkan kulit si wanita lebih lembut, halus dan gebu.

Masalah besar bagi wanita berkerjaya ialah stress ketika bekerja. Hormon stress  memang mengganggu hormon subur yang mengawal kitaran haid, menyebabkan kelambatan datang haid. Oleh kerana itu, wanita berkerjaya sering diganggu masalah hormon. Bagi yang sedang berusaha untuk hamil, sila baiki mana-mana kekurangan dalam hormon anda, Insyallah, baru mudah nak lekat. Bila haid dah teratur lebih mudah lah menganggar waktu-waktu subur anda. So, boleh lah kerap bersama ketika subur.

GLA untuk meningkatkan kesuburan? Sila KLIK.

Ingin dapatkan produk hebat ini?
Hubungi: CALL/SMS/wsapp: 017-6706342 (Azimah)
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe


Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota dan Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain), Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya.

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...