Wednesday 13 March 2013

3 Minggu Amalkan ESP dan Set D Kulit Saya Jadi Cerah, 1 bulan Amalkan Vitamin E Lubang Parut Jerawat Saya Pun Mengecut


Menghaluskan kulit wajah menjadi halus lembut, bebas jerawat dan mulus adalah impian setiap wanita. Tetapi tahu kah anda minum air putih je pun tidak cukup. Memang kulit yang terhidrasi baik adalah contoh kulit sihat, namun ia bukan satu-satunya rahsia kulit cantik.
Sayangnya kebanyakan dari kita, mudah sahaja beli mana-mana produk yang diiklan di pasaran tanpa berfikir. Sudah tentulah, model-model yang ditunjukkan dalam iklan tu , dorang akan pilih yang kulit memang dah sedia cantik kan.

Salah satu cara untuk jaga kulit muka ialah, apabila kita terdedah  atau bekerja di bawah terik matahari, jangan lupa oleskan ‘sunblock”  pada kulit supaya sinarnya tidak lah terus menyegat kulit kita.

Saya suka makan buah-buahan dan vitamin untuk kulit sihat sebab saya tak suka makan sayur, oleh itu pengambilan vitamin dan buahan perlu sangat untuk saya.
Vitamin pilihan saya ESP, C, B dan E . Hebatkah vitamin-vitamin ni?

Testimoni: Kulit cerah, badan bertenaga dalam masa 3 minggu amalkan ESP dan vitamin Set D.


Pengedar Shaklee mama batrisyia

Testimoni : 1 bulan amalkan vitamin E, lubang parut jerawat pun mengecut dan semakin kurang.

Pengedar Shaklee mama batrisyia


Tips yang boleh diamalkan selain makan vitamin ialah:
  • Pakai "sunblock" apabila beraktiviti harian
  • Minum air putih yang cukup
  • Cuci muka bersih-bersih sebelum tidur dan pakai pelembap muka
  • Senyum selalu barulah nampak muda!!
Nak amalkan vitamin tidak lah susah mana pun. Jangan ambil jalan mudah bila jerawat tumbuh di muka, mulalah nak beralih produk lain. Keadaan kulit anda akan jadi lebih teruk jika produk yang digunakan tak sesuai dengan kulit. Cara paling mudah rawat dalaman anda dahulu dengan vitamin. Apabila dah cantik hormon dan kulit bahagian  dalaman tu, Insyallah, wajah anda tiada masalah lagi. 


Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota dan Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain), Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya. 

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...