Thursday 21 March 2013

Supplemen Untuk Suami Isteri Bekerja


Ramai masih kurang arif tentang suplemen dan keperluan mengambilnya. Suplemen perlu di ambil bagi menangani masalah pencemaran dan pengambilan pemakanan segera dan tidak teratur. Contohnya seperti saya. Saya pasti saya tidak keseorangan kerana pastinya berjuta orang di luar sana pemakanan nya tidak teratur.

Contoh mengapa perlu ambil supplemen?
  • Sukar untuk dapat jumlah vitamin C daripada diet
  • Jumlah yang diperlukan (cth Vitamin E) untuk lindung drpd penyakit adalah mustahil dari diet biasa
  • Sesetengah nutrien (minyak ikan) bukan yang utama dalam diet biasa kita


Kebanyakan para ibu bekerja terikat dgn masa dan sibuk. Ramai yang beli makanan di luar atau bawa keluarga makan di luar. Oleh itu menambah pemakanan tambahan kepada gaya hidup adalah sememangnya diperlukan.

Pengedar Shaklee Mama Batrisyia
Sebab itulah suplemen mmberikan khasiat yang tidak dapat diperoleh daripada diet pemakanan seharian. 

ANDA MUNGKIN MERASAKAN DIRI SIHAT TANPA SUPLEMEN NAMUN HANYA YANG TELAH MENGAMBIL SUPLEMEN SAHAJA AKAN MERASAKAN KELAINANNYA.

Oleh itu harus diingat suplemen dietari tidak menggantikan makanan.  Cara terbaik untuk dapatkan kesihatan yang baik ialah makan dengan cara sihat.

Dapatkan suplemen anda segera hari ini. untuk semua rangkaian produk Shaklee dengan harga istimewa.

Jika anda berminat nak dapatkan VITAMIN-VITAMIN yang hebat ini sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / Tel:017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!


Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...