Wednesday 1 August 2012

Biar usia terus meningkat,tapi sentiasa kelihatan awet muda

Penuaan seolah-olah menjadi satu perkataan  sejak kebelakangan ini, semua manusia pasti kan tua cuma bagimana kita melambatkan proses penuaan itu. Sesungguhnya Ia memberi kesan kepada kita semua.
Saya banyak belajar tentang proses penuaan. Saya mendapati bahawa badan manusia berkembang dan sentiasa membina sel-sel baru melalui akil baligh, sehingga sekitar usia 20. Pada usia ini, badan kita terus  menghasilkan sel-sel sepanjang  seluruh hidup anda.

VIVIX
Namun kita tidak terkecuali. Sebaik sahaja kita mencapai ke usia 20 tahun, struktur sel-sel dalam badan kita akan mula merosot. Kemerosotan ini tidak ketara bagi kebanyakan orang melainkan jika kita mempunyai keadaan kulit atau pendedahan melampau kepada panahan  matahari. Malangnya, masa terus berjalan. Proses penuaan terus berjalan lancar pada ketika usia kita 30 tahun dan  ini akan berterusan sepanjang hayat kita. Kesan penuaan hanya menjadi lebih dan lebih ketara apabila anda mencecah umur 30 tahun.

Terdapat 4 cara  penuaan mempengaruhi pembiakan sel kita. Sel-sel kita membahagi supaya  boleh membiak dan kita boleh terus hidup dengan adanya sel-sel baru. Selepas sel melalui banyak pusingan , struktur sel menjadi lemah. Kesihatan sel-sel kita akan menurun  dan proses itu akan  menjadi lebih cepat dengan pencemaran toksin dari udara atau makanan yang kita ambil. Di sini lah  proses penuaan akan berlaku.

Ini adalah fakta, tetapi terdapat perkara-perkara yang boleh dilakukan untuk mengatasinya. Jika di barat hampir  10 tahun penyelidikan dan kajian, saintis dan ahli sosiologi membuat penyelidikan kepada  rakyat terutamanya dari Eropah yang gemar minum wain merah. Keputusan kajian mereka sangat mengejutkan. Wine merah dapat menjadikan mereka kekal awet muda.

Berikan perhatian anda kepada apa yang ingin saya kongsikan dengan anda tentang produk anti-aging.Saya tidak tahu  berapa banyak antara kita yang  biasa dengan Shaklee Corporation. Ia adalah Syarikat Nutrisi No 1 di Amerika Syarikat. Semua produk Selamat, Tulen, Diuji dan Retested. Produk Shaklee sentiasa mempunyai potensi tertinggi dan kualiti terbaik.

Tiada apa yang seperti di pasaran. Shaklee adalah satu-satunya tempat yang anda boleh membeli produk luar biasa yang dipanggil Vivix. Vivix Cellular Anti-Penuaan. Ia  merupakan satu kejayaan revolusioner dalam perjuangan menentang penuaan selular.

Terdapat perbezaan yang berbeza dalam "Kualiti Hidup" serta kecergasan, tenaga dan yang paling penting apabila kita mengambil produk Vivix. Vivix tidak disyorkan untuk kanak-kanak, ibu mengandung  atau  ibu-ibu menyusu.

Apakah kebaikan yang ditawarkan VIVIX
  •  Melindungi dan membaiki DNA selular.
  •  Pengawal selia kesan positif genetik, yang membantu melambatkan penuaan selular
  •  Membantu meningkatkan pengeluaran kuasa dalam sel-sel.
  •  Ramuan Vivix adalah 10X lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscudine") yang mampu melambatkan proses penuaan.
  • Membantu menjaga / memelihara :-
  •  kesihatan jantung
  • kesihatan otak
  • kesihatan sendi
  • pelindungan antioksidan
  • kesihatan dan kesejahteraan
Satu sudu teh Vivix sudah memadai untuk diamalkan setiap hari . Seperti semua produk pemakanan Shaklee, ramuan Vivix semulajadi. Semua bahan-bahan adalah suci dan halal .

 o Tiada warna tiruan
o Tiada perasa tiruan
o Tiada pemanis tiruan
o Tiada bahan pengawet

Sekarang jom kita tinjau testimoni pulak.. Ini adalah pengalaman dari seorang pesakit kanser payudara. Jom baca...

 Nancy R. shares: “I am a breast cancer survivor now 11 years out. For the last four years I have had a tumor marker test done during my yearly oncologist visit. The range is between 0-35, the lower the better (of course no one has 0). In 2004, it was around 18. Each year it has slowly ticked up and in 2007 it was up to 20.07. This was a red flag for me although my oncologist dismissed it. I started using Shaklee VIVIX in August 2008. By October, I had my yearly checkup and had my tumor marker done ... it was down to 9.3! WOW! The only thing I am doing differently is taking Vivix. Thank you GOD ... and ... thank you VIVIX! Since my encounter with breast cancer, I have made it my mission to help others to live a healthier life. I was not looking for Shaklee. Shaklee found me, and I am so very thankful every day of my life. Shaklee has helped me turn something so negative into a positive by giving me the opportunity to share my story and to help people just like me with products that really work.”

Menarik bukan.. bukan sekadar anti penuaan!!! Apa-apa pun kita berserah pada Yang Esa. Jom muda selalu!!!


Jika anda berminat nak dapatkan produk VIVIX  sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / 017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA!!!

Diclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...